Nekad dalton_1223 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dalton_1223

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? robin borenz

Vad är ditt discord namn? " "#2327

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dalton Andersson och han är 20 år gammal. Han har haft en bra uppväxt men gick snett i högstadiet. Han hängde med folk som var 15år och Dalton var 12. När han började i 7:an så var han ute och höll på snodde saker ifrån affären men allt vart bara värre i 9:an. 8:an så försökte han ta tag i sitt liv plugga få betyg så han kommer in det gick en stund men inte länge han började skolka istället igen. När han började 9:an så testade han droger som gjorde han beroende så han började med tyngre saker och han var skyldiga folk så han var tvungen att råna för betala tillbaka. Just nu letar han efter pengarna för att kunna leva. Han visar inga känslor för dem har han rökt bort. Han gillar att köra bil och att få pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt deltagande i RP kommer att vara frekvent och varierat, vilket skapar roliga scenarier för alla. Jag ser fram emot möjligheten att bygga nya relationer med andra RP-entusiaster för att förbättra upplevelsen för alla. Jag har redan knutit band med några medlemmar och hoppas kunna etablera fler. Jag kommer att följa alla regler och riktlinjer. Dessutom strävar jag efter att utveckla mina RP-färdigheter och hjälpa andra i deras tillväxt. Jag är fast besluten att göra mitt yttersta för serverns framgång.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För en mer engagerande spelupplevelse rekommenderas det att skapa ett scenario där båda parter har möjligheten att gå segrande.

Hur hittade du Unive? På mina vänners rekommendation laddade jag ner FiveM och upptäckte sedan en server att gå med i. För den såg intressant ut :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka