Nekad daltishhh | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

daltishhh

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? valter

Vad är ditt discord namn? NS1 Daltish#7825

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Baba abdi(52år). och har varit med om mycket i sitt liv. Han jobbade som polis och blev trött på jobbet eftersom att ingen ville göra det han gjorde och ingen lyssnade på honom så han valde att sluta och istället bli kriminell för att ta hämnd på poliserna. Han kontaktade flera av hans vänner och sa till dem hur han skulle göra. dagen där han skulle ta hämnd kom och han gjorde sig redo med vapen och bilar. Baba och hans grabbar åkte fram till polis station och siktade mot dörren där poliserna går ut. det dem inte tänkte på var att det fanns kameror runt hela stationen. poliserna tog bakvägen och började skjuta Baba och hans vänner medans dem också sköt mot poliserna. Baba kollapsade och blev rushad med ambulans mot sjukhuset. efter två veckor så blev Baba tagen till fängelset och tänkte att han aldrig skulle göra om det igen. han valde också att besöka den här staden och leta efter jobb. Han blev medborgare i staden och började kärna pengar på att vara reporter. Men han kände inte sig intresserad av jobbet och hade känslan av att sluta. Innan han slutade skaffade han en ny Gant tröja, jeans och ett par nya skor. Han drog också till den närmsta frisören för att klippa håret. Nästa dag ringde hans vän från förra gänget och frågade hur Baba mådde. Baba ville inte svara fast han gjorde ändå det och det visar sig att dem blev bra vänner igen. Baba funderade på att starta ett nytt gäng med sin vän och till slut gjorde dem det. Baba började kärna mer pengar och blev väldigt glad. Dem bjöd in alla från förra gänget och bestämmer en ny plan på hur dem ska ta hämnd mot polisen. nästa dag tänkte Baba på vad som hände förra gången han var med om krig mot polisen. Han började också tänka på vad han lovade sig själv (att aldrig bli kriminell igen), Han hade fått nog och meddelade alla hans vänner att dem skulle avbryta kriget mot polisen och istället göra något annat som inte hade med det kriminella livet att göra. Trots all tid dem hade lagt ner på att planera hämnd mot polisen ville inte Baba. Alla i Gänget blev arga på Baba och bestämde sig för att sparka Baba från gänget vilket dem till slut gjorde. Men innan dem sparkade Baba från gänget slog dem igäl honom. Baba blev till slut en uteliggare och slösade sina sista pengar på alkohol och cigaretter

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra men en rolig, samt en bra rp, på servern kommer att göra allt för att stå på mina fötter för servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att det ska vara roligt för båda sidorna, i olika scenarion alla ska kunna ha kul.

Hur hittade du Unive? jag spelat här innan, då jag tyckt det är kul men alltid velat spela här, jag lämna då jag it tyckte om rp men nu tar vi nya tag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka