Nekad dalter | Medlem ansökning [FCDavve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stroooogaren

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Valter

Vad är ditt discord namn? VA JULIA! daltish#7825

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Casper uggla han är 23 år och gillar att glida runt i sin bil runt om i staden han gillar också att grilla på kvällen med sina vänner en fin sommar kväll. Casper är en fin person av sig han har alltid varit det han vill alla gott och snällt hela tiden han har allt det där fina innom bords bara att han inte vågar visa det för någon för han är lite blyg. Casper har haft det tufft på det senaste och han har haft alkohol missbruk och han har 3 vänner som dött på 2 månader av droger. Casper försöker hela tiden om han ser någon som är på värkad av en slags drog och förklara om vad som hände med sina gamla vänner så den personen inte dör också. Casper gillar yrken som mekonomen och sånna grejer allmänt där man får göra sitt fast även bemöta andra trevliga snälla personer och personer som faktist lyssnar på han och dem kan lyssna tillbaka. Casper får ofta vänner innom sitt jobb som mekonomen och han gillar och till och med älskar det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra men en bra rp en till aktiv spelare som kommer att ta servern i första hand inget lall och vara en lojal rollspelare på servern en person som gillar att göra stora roligas scenarion och jag kommer vara aktiv såklart och kommer vara trevlig mot allt o alla om jag gör ett miss tag får jag ta det miss taget.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska rpa för att vinna scenariot som gör det tråkigt. Utan rpa så att det blir ett roligt scenario från båda parterna så det blir ett bra och rolig scenario inte bara vinna från en sida.

Hur hittade du Unive? spelar här länge sedan och vänner som spelar

Tillbaka