Nekad Dallori | Whitelist ansökning [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dallori

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198356814107/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Brattkull

Vad är ditt discord namn? Dallori#9359

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Per Nilsson och är en gammal gubbe som flyttat hit till staden och har väldigt enkelt för att knyta kontakter. Per Nilsson har alltid velat utbilda sig till polis och därav är det något av det första han tänker göra. Per Nilsson är en social typ och har bra relation med vänner och släkt därför är han alltid så på att göra saker varje dag. Per är en hygglig och snäll person med höga ambitioner och tänker därav sträva efter att bli välkänd i staden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en aktiv spelare med över 2000 timmar på FiveM. Jag är en serriös rollspelare och kan förbättra miljön i rollspelandet på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad eftersom jag tycker att Unive Roleplay är en bra server och jag vill social roleplaya mycket här. Jag har mött många snälla människor som ser fram emot att jag börjar spela här på servern.

Hur hittade du Unive? Jag blev rekommenderad av mina vänner här på servern som har whitelist och rollspelar dagligen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill komma långt i mitt rollspelande och skaffa kontakt runt om i servern så att många av spelarna på servern känner igen en när de ser ens ansikte och kan ens namn. Jag vill skaffa jobb inom poliskåren och klättra högt inom kåren.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just för tillfället ingeting men ser fram emot att börja här!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka