Nekad dalle_4 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dalle_4

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978570112/

Ditt Hex-ID: 11000013cb21780

Vad är din discord tagg? dalle_4

Vem var det som bannade dig? ekilmis

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-10-29 223541.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? tror staffsen bannade mig för fusk men har verkligen inte fuskat på servern och skulle aldrig göra det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag hade köpt krim. Efter det gick jag in på servern, och ganska direkt när jag loggade in blev jag PC-checkad. Under kontrollen hittade de gamla fuskfiler på min dator alltså filer som jag hade haft sedan tidigare, men som jag inte hade använt på Unive och aldrig skulle använda där heller. Jag förstår att det ser misstänkt ut, men jag vill verkligen förklara att jag inte hade några planer på att fuska på servern. Det var bara gamla filer som råkade ligga kvar på datorn, inget jag aktivt använde. Jag tycker därför att det känns orättvist att bli bannad för något jag inte ens använde på servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att den här bannen är felaktig eftersom jag inte har använt några fusk på Unive. Det stämmer att jag tidigare har haft fusk på datorn, men de har endast använts på andra servrar aldrig här. Jag förstår att det kan se misstänkt ut när man hittar gamla fuskfiler vid en PC-check, men jag vill verkligen betona att de inte hade något med Unive att göra.
Jag skulle aldrig riskera något sådant, särskilt inte efter att jag har betalat 1900 kr för att få komma tillbaka till servern. Jag uppskattar verkligen att kunna spela här och har ingen anledning alls att fuska. Jag hoppas därför att ni kan se att detta är ett missförstånd och att bannen kan gå bort

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja och tagit väldigt mycket lärdom av dessa banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ta bort fusken helt ifrån datorn

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej för har itne fuskat

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka