Accepterad dalle_4 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nyx040

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978570112/

Ditt Hex-ID: 11000013cb21780

Vad är din discord tagg? dalle_4

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: fusk ludde.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffsen valde banna mig då dom tror jag fuskar men har sagt till dom att de kan kolla ac logs för att se att jag inte är där och då ett bevis som at jag inte fuskar men dom verka ej gjort det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja jag skulle sova men sen fick jag 40 pms av mina vänner och olika personer jag känner så ser jag att de skriver till mig vad hände med dig och sånt visste ej vad dom mena men sen såg jag att jag blivit bannad från staff dc och alla unive dc jag var med och bara vad fan har jag gjort för fel sen skickar ludde ett bevis till mig som är 2 månader gammalt att ja skärm dela ett montage med fusk som då är leffes montage och han ör bannad sen får jag skit för det man kan även se på bilden den är gammal för de är byn blocken som ör där i bilden och hade aven ped när jag körde så vet ej hur det kan vara jag då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den är då felaktig för skulle aldrig fuskat/montage specielt när jag är staff skulle vara heöt dumb i huvudet för göra de
på bilden ludde skicka mig kan man se att den är då taggen av non i syrianska för två månader sen men sen har de ej snackat med mig för kunde visa dom massa klipps att jag inte fuska och att jag inte kommer up på deras anti cheat som dom har för de var så de fick alla fuskare
har fuskat på servern inan då jag var bannad i 6 månader och vill ej bli bannad för samma sak nu när de ferlaktig tycker bara de tragisk att ni inte litar på mig men kan endå fatta er

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag blivit bannad några gåner innan för olika greher men har verkligen tagit lärdom av dessa grejer jag gjort och verkligen förståt vad jag gjort fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja ksk inte skärm dela ett montage som inte var mitt som var lefe när han körde på server för länge sen men kan se att de ser ut fel att jag skärm delar de men som sagt har haft ped och sånt hela tiden jag kört unive och på bilden har den ingen ped

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja inte skärmdela saker som inte är mitt och nu har jag fått skiten för saker jag inte gjort och tycker de tragisk för jag älskar unive och de de jag spelar varje dag jag kommer hem från skolan. som sagt ni kan kolla alla min klipps jag har då in kommer se jag inte fuskat på server jag älskar att köra på

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka