Nekad dalle_4đŸŒč | Ban Överklagan [BG]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

dalle_4đŸŒč

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
5
Ban-referens
awivmf — FiveM, Permanent
Anledning: fusk
Bannad av: ekilmis
Visa pĂ„ portalen →

Ban-referens
DC-115e11 — Discord, Permanent
Anledning: Breaking server rules
Bannad av: reconciliation
Visa pĂ„ portalen →

BerÀtta vad som hÀnde blev pc checkad och dÄ jag hade fuskat pÄ unive och ddÄ hitta dom att jag anvÀnde det pÄ unive detta VA vÀldigt dÄligt gjort av mig och de kommer inte hÀnda igen kommer inte bete mig som en idiot och nu om jag fÄr en till chans kommer jag bete mig

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar fullt ansvar för det jag blev bannad för. Det var jag som gjorde fel och jag förstÄr nu varför det jag gjorde var fel.
Jag har lÀrt mig av mitt misstag och det kommer inte att hÀnda igen. Om jag fÄr en till chans vill jag visa att jag kan följa reglerna och bidra till en bra rp miljö pÄ servern.

Vad har du lÀrt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lÀrt mig av mitt misstag och förstÄtt varför det jag gjorde var fel. Det förstör upplevelsen för andra spelare och gÄr emot reglerna pÄ servern. Jag inser nu hur viktigt det Àr att spela rÀttvist och följa reglerna.
Detta misstag kommer inte att hÀnda igen, och jag hoppas fÄ chansen att bevisa det.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni ska ge mig en till chans eftersom jag har mognat och verkligen förstÄtt hur fel det var att fuska. Jag inser nu att det förstör upplevelsen för andra spelare och kan skada hela servern. Det var inte rÀttvist mot nÄgon.
Sedan dess har jag tÀnkt mycket pÄ mitt beteende och jag vill visa att jag kan följa reglerna och bidra till en bÀttre miljö pÄ servern. Om jag fÄr en till chans kommer jag att spela Àrligt och respektera bÄde reglerna och andra spelare.
Jag hoppas att ni kan ge mig möjligheten att bevisa att jag har lÀrt mig av mitt misstag.

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka