Accepterad Dalle0009 | Ansökan till Servervakt [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dalle0009

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Miran

Vad heter du på discord? dalle0009

Vad är ditt Hex:ID 11000016eb01867

Ange ditt födelsedatum 12 September 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jo men jag är ganska aktiv jag är inne i servern i flera timmar varje dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit i ganska länge samt har jag kört unive på f.d konto sedan 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 och det var för att när jag var staff så skulle jag fylla på kassan till ett jobb och visste inte att jag inte kunde göra det så jag blev ac bannad och kan tyvärr inte skicka bild för jag är på luren

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jo men en servervakt har jobbet till att hjälpa till staffsen och hindra små regelbrott ske.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo men jag vill hjälpa till staffsen på Unive så de inte har så svårt jobb med att utdela konsekvenser till folk som bryter mot småa regelbrott.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jo men korruption och abuse kan vara till exempel om jag ser att en av mina vänner bryta mot serverns regler och jag utdelar inte konsekvens till han för att jag känner han utanför spelet.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka