Nekad Dall0ri | Medlem ansökning [Huliganen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dall0ri

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Dallori

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Per Nilsson. Per växte upp i ett fint hem på landet vid en bondgård. När han fyllde 19 slukades dock farmen i en skogseld, och familjen blev tvungen att flytta in till stan med den bristande ekonomin. Där fick Per upp intresset för fordon, och bestämde sig som 19 åring att satsa sina timmar på att lära sig allt inom fordons kännedom. Nu är Per 25 och ska bege sig ut i världen, planen är att hitta ett jobb som matchar hans intressen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En väldigt god RP nivå om man tänker på mina timmar kommer spela otroligt mycket här och involvera mig i RP scenarion dagligen för att förbättra RP nivån för all spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att ha roligt och skapa bra scenarion och inte spela för att bara "vinna".

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM, VDM och Metagaming är 3 exempel på regler. RDM du dödar någon utan giltigt scenario för att backa upp, VDM du dödar någon med hjälp av ett fordon utan ett scenario som backar upp, Metagaming innebär att du använder OOC information ingame exempelvis du får höra något om en kriminell person OOC men du tar det ingame.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har väldigt många timmar på FiveM och har rollspelat som desvärre jobb.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ser fram emot att rollspela på servern och bidra med goda rp scenarion för allas fördel.

Nekad.
Anledning:
hag vill att du utvecklar frågan ''Berätta om din karaktär.''.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka