Nekad DaJontee | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DaJontee

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199397220590/

Ditt Hex-ID: 76561199397220590

Vad är din discord tagg? jonte_._.

Vem var det som bannade dig? Olof

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-04-12 223951.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte skrev när jag reviva folk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag pratade med en grabb i en bil vid gänhuset och han sa att vi snart kunde dra därifrån för att det hade slutats med att skjuta, men jag sa också till honom när han sa kolla twitter att jag inte kan se chatten på ett icke ooc sätt. Så varför vi var i ett gänhus var för att vi inte kunde springa iväg för att det fanns en chans att vi skulle bli skjutna och dö.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var lite både och. Jag rpa inte på att när jag reviva för att jag inte kunde se eller skicka ut medelanden i chatten, men det kunde inte olof veta. Men vi kunde inte gå ut från gänhuset för att det var skottlossning och när vi kunde åka ut så vart jag bannad. Men jag skulle säga att det var mest mitt fel att jag ens reviva när jag inte kunde se eller skicka iväg chattar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare ban var felaktig av fivems anticheat men jag kommer nog lära mig mycket av den här bannen, oavsätt om jag blir unbannad nu eller inte så vet jag konsekvenserna till att inte rpa på saker fast det inte gick.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte revva om jag inte kan skriva, och att inte åka in till ett gänhus från första början

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, mycket. Och ska se till att det inte händer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka