Nekad Dajngis | Medlem ansökning [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dajngis

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Danny permin

Vad är ditt discord namn? kimin7682

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 1999

Berätta om din karaktär. Dajngis heter jag, att vara en ärlig samhällsmedborgare är det viktigaste för mig. Som 29 åring har jag en del erfarenhet från fotbollsvärlden och det är mitt största intresse därav arbetar jag som fotbollstränare på min fritid. Jag är en glad och energisk kille som alltid sätter min familj i förarsätet när det kommer till prioriteringar !

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag älskar säkerhet, jag tyckre den är en viktig del av servern och därför har jag tidigare arbetat mycket med det. Min erfarenhet kan bidra till att utöka säkerheten i servern för allas trevnad !

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Sammanfattat skulle jag tycka att det handlar om hur alla ska kunna trvias av alla scenarier oavsett vinst eller förlust. De viktigaste är att vi får ut så mycket så möjligt från det !

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? 1. RDM=När du dödar någon utan en anledning, 2. VDM=När du använder ditt fordon som ett vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? tidigare så har jag kört på andra rp serverar men har lämnat på grund av att personerna inte skötte sig rättvist. Därav så har jag en del erfarehet,

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Till vardags är jag jurist och kanske skulle mina kunskaper kunna hjälpa er med något. hojta till om de behövs !

Nekad.
Anledning:
Utveckla frågan: Berätta om din karaktär.
Och dc konto felaktigt eller inte med i unive discorden

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka