Nekad Dajngis | Medlem ansökning [gorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dajngis

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Munaf

Vad är ditt discord namn? dajngis

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: dajngis dajngis 28

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Engagerad, ansvarsfull, hjälpsam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär kommer från en liten stad där han växte upp med en stark känsla för rättvisa och ansvar. Efter att ha blivit inspirerad av lokala ledare och frivilligarbete har han valt att arbeta med ungdomar och samhällsprojekt. Han har en bakgrund inom fotbollsträning och coachning, där han har arbetat med att skapa en positiv och inkluderande miljö för unga, särskilt i socioekonomiskt utsatta områden. Framtidsplanerna för karaktären är att fortsätta arbeta för att stärka gemenskapen och förbättra livet för ungdomar genom sport och ledarskap. Han har som mål att utveckla mer inkluderande initiativ där unga människor får möjlighet att växa både fysiskt och mentalt, och han strävar efter att skapa ett samhälle där alla har en plats att känna sig hemma och där ungdomar får förutsättningar för en bättre framtid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en engagerad och ansvarsfull karaktär som fokuserar på att skapa en positiv och inkluderande gemenskap inom servern. Genom min bakgrund i att arbeta med ungdomar och ledarskap kan jag tillföra ett starkt engagemang för att utveckla intressanta och realistiska RP-situationer som främjar samarbete och social interaktion mellan spelare. Jag ser också till att alla känner sig välkomna och inkluderade, och jag har förmågan att skapa och delta i scenarier som bygger på respekt och rättvisa, samtidigt som jag bibehåller ett roligt och dynamiskt spelande

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett RP-scenario innebär att man aktivt agerar på ett sätt som gör att den andra spelaren eller gruppen har en större chans att lyckas, eller att du på något sätt medvetet underlättar deras framgång. Detta kan ske på olika sätt, beroende på scenariot, och kan vara en del av en större berättelse eller ett samarbetsmoment i spelet.
Exempel på att spela för motpartens vinst kan vara:
Stödja motpartens mål eller intentioner: Om motparten har ett specifikt mål i berättelsen, kan du genom dina handlingar hjälpa dem att nå detta mål, även om det innebär att din egen karaktär riskerar att förlora eller hamna på efterkälken.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ag har aldrig brutit mot reglerna eftersom jag alltid strävar efter att agera etiskt och enligt de riktlinjer och principer som finns för att skapa en positiv och rättvis miljö, både i verkliga livet och i spelets värld. Om jag skulle bryta mot reglerna i ett scenario, skulle jag se det som en möjlighet att reflektera över mina handlingar, förstå varför det hände, och ta ansvar för att rätta till eventuella konsekvenser. Från en sådan erfarenhet skulle jag lära mig vikten av att följa regler och vara medveten om de konsekvenser som mina handlingar kan ha, både för mig själv och andra. Att alltid vara transparent, respektera andras gränser och säkerställa att spelet förblir rättvist för alla är något jag skulle ta med mig och förbättra i framtida situationer.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respekt för andra spelare: Alla spelare förväntas behandla varandra med respekt och skapa en positiv och inkluderande atmosfär. Personliga påhopp, trakasserier eller diskriminering är inte tillåtet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle vilja betona att jag alltid strävar efter att skapa en positiv och respektfull upplevelse för alla spelare, både i och utanför spelet. Som ledare inom ungdomsidrott och samhällsprojekt har jag lärt mig vikten av samarbete, att sätta gruppens behov före mina egna och att skapa inkluderande miljöer. Detta är något jag också tar med mig i RP-världen, där jag ser på varje scenariot som en möjlighet att bidra till en gemensam berättelse där alla kan utvecklas och ha kul.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka