Nekad dajfool | Medlem ansökning [Yxjäveln]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dajfool

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? dajfool#1847

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Niklas Utter (35 år) och är en man som tidigare bott i staden Unive. Efter att han bland annat varit anställd på Trygg Hansa (började som säljare och blev sedan biträdande VD för att sedan bli VD över företaget) så valde han den kriminella banan, där MC-gäng var det som lockade mest. Men efter en del skumma affärer så var Niklas tvungen att flytta från staden men är nu efter ca ett år redo att flytta tillbaka igen.

Niklas är livlig, företagsam och driven. Han älskar att arbeta och göra rätt för sig men har även en het sida som gör att han kan elda upp sig stundtals. Hans största intressen är fordon med lite fart i, framförallt bilar som han även är en liten samlare av. Får han tid över så tar han gärna en tur med sin Toyota Supra eller bara ställer sig vid piren och surrar med andra likasinnade. Han höjer stämningen runt om sig och är ofta väldigt omtyckt genom sin personlighet och är en ynnest för en stad som Unive att ha han som boende.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Väldigt god RP i fokus, gör allt för lägga scenariot i fokus. Själva RP-delen är det som jag tycker är roligt och hatar folk som trollar och bara förstör. Jag tar ett stort ansvar och reportar till staff så fort jag ser sådant.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man RPar för serverns skull och inte sin egen. Blir man rånad på ett korrekt sett så ska man lämna över eventuella pengar eller vad det nu kan vara för att bidra till serverns goda RP.

Hur hittade du Unive? Spelat på Unive förut men efter ett break helt från RP på ungefär ett år så är jag sugen igen.

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka