Nekad daiv | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

daiv

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199181312454/

Ditt Hex-ID: steam:11000013d8ec15b

Vad är din discord tagg? Aran503

Vem var det som bannade dig? @Shunomannen

Bild på banmeddelande: aran.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde sundförnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick till sjukhuset och lottade folk, Jag visste inte att man inte fick lotta. Jag såg att de skrev lite om det på chatten. Jag skrev att jag kommer lämna till backs. Jag gjorde det men de bannade shohumannen mig, Jag blev så klart ledsen och sur. Ändå när jag är bannad så tänkte jag att jag kan jag läsa reglerna igen. Jag hart läst och ska aldrig göra om det. Jag vill bara nämna att staffsen gjorde ett hårt arbete och jag ber så mycket om ur säckt till personen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, Det var helt och hållet mitt fel som sakt jag ber om förlåterlse. Det här måste nog ha vart det dummaste jag har gjort. Förlåt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Förra gången var det för att jag VDM jag blev sur för att han rånande mig och tog hans bil och körde på han. Det var också dumt. Jag gjorde det för att min kompis köpte en kniv som han skulle ha i sin stash bil. Han han inte lägga in den i bilen. Jag och han gick till byggar platsen för att jobba du kommer en Audi och rånar oss. Jag blir syr och kör på honnom. Men nu vet jag att det var dumt av mig och kommer inte göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Jag kunde ha tänkt i genom det en extra gång och inte ha gjort det. Jag vet att det var fel. Men nu har jag läst reglerna och ska inte göra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag kommer aldrig göra det något mer som skat förlåt. Jag har verkligen lärt mig av min ban och om ni unbannar mig så kommer jag göra annorlunda nästa gång och jag har verkligen lärt mig av min ban att jag kanske inte nästa gång göra samma sak och jag kan lova att jag ska försöka göra annourlunda nästa gång

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Jag förstår. Som sagt förlåt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka