Nekad Daibloo | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lynx

Icke Medlem
Meddelanden
891
Reaction score
32
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Diabloo#9457

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander berg och är 25 år gammal han har alltid velat bli polis,räddningtjänst,sjukvårdare,securitas eller chef på något jobb han gillar även vara med vänner mycket och han gillar även att hänga med folk konstant han är social och trevlig men han har nacdelar också som t.ex när någon går emot hans familj osv då kan han bli jävligt förbannad eller så kan han bli ledsen han gillar även jobba så mycket så det inte ens finns att säga hur mycket han vill/älskar jobba och det är därför han ska komma in i staden unive city och vill utbilda sig i staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med hög rp och få lite spelare till unive. Samt kommer även bidra med social rp och så fler får samma rp som jag har

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du ska kunna förlora ett scenario ifall du nu förlorar inte hoppa support och klaga på minsta lilla

Hur hittade du Unive? Har spelat här tidigare

Nekad, jag önskar att du omformulerar ditt svar på frågan ''Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?''. Lycka till nästa gång!

Låser & flyttar till arkivet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka