Nekad Daibloo | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lynx

Icke Medlem
Meddelanden
891
Reaction score
32
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? Limpan#9457

Ange ditt födelsedatum 11 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Ja jag brukar mest sitta hemma vid dator och sen några dagar i veckan då brukar jag vara ute och hänga med min kontaktperson och kanske gå en runda eller något sådant

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har blivit bannad 6 gånger de flesta har varit sv bans men sen har jag fått 2 perma bans 1 för staff dis och sen en annan som var felaktig av flicnh

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgifter är att du ska hålla borta lallare i närheten av dig som tex vi säger såhär någon som kommer in och lallar då sv bannar du han tex det kan vara en servervakts uppgift men en servervakts uppgift kan också vara att ta konsekvenser som tex banna kicka med lite enklare ord är det att hålla koll på serverns rp i närheten

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill hålla servern borta från lallare och försöka göra serverns rp till bättre rp samt vill ajg även utveckla andras rp så det är därför jag vill bli servervakt på servern och tror att serverns rp kommer bli mycket högre ifall jag blir servervakt för att jag har noll tolerans mot lall

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption kan vara att du skyddar dina vänner från att dem gör fel eller ger de inte bans det där är klart och tydlig korruption men abuse kan förekomma på dem här sätten det kan vara att du bannar någon för ingen anledning och bara för att du ska vinna ditt scenario det kan vara abuse samt grov abuse kan det också vara att du dvar bilar mitt i ingenstans för ingen vettig andledning du vill helt enkelt förstöra för andra det kan både vara korruption och abuse

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka