Nekad Dai Medlem ansökning [kenzo21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dai

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198227815160/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad är ditt discord namn? Dai#3537

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Örjan svensson han är en x militär som under min tiden han va i Afghanistan blev hans fru mördar av en gäng vilket gör att han har väldigt svårt att lita på folk han går ofta runt och är väldigt sur på allt och alla. Örjan lever med svår PTSD efter kriget. Han väljer att flytta in i denna nya stad för att starta om en ny kula.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har väldigt mycket fri tid och känner att jag är väldigt bra på att leva mig in i en karaktär. Jag har spelat andra spel med strikta regler och jag tycker om när det är så. Jag kommer ju också anmäla buggs och anmäla sånt som jag inte tycker är okej enligt reglerna. Om folk inte följer reglerna så funkar inte roleplay servrar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mycket spelare vilket jag tycker är key för att en roleplay server ska vara rolig och funka ordentligt.

Hur hittade du Unive? Kollade streams och youtube.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli en stark karaktär i communityt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? skaffa nya ingame vänner och ha en jävligt rolig tid på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Nekad, utveckla och gör en ny om 24h
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka