Nekad Dahlberg | Ban överklagan [Trippy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dahlberg

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
6
Användarnamn: Dahlberg

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Fr0zT1337/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^6Dahlberg

Vad är din discord tagg? Dahlberg #8552

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Error: The user is banned from this guild."

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Försökte ha en diskussion angående varför jag tyckte det var fel att personer samt mig själv fick deras pengar borttagna. Missade delen att andra hade klagat, och att Philip hade nämnt att de som fortsätter framföra diskussionen kommer att bli avstängda från discorden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skrev i OOC-Chatten, och försökte framföra en diskussion med ledningen. Diskussionen gällde karaktärs-wipsen, samt hur jag tyckte det var felaktigt, och att jag mer än gärna ville ha tillbaka de pengar jag har tjänat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en halvt felaktig ban. Jag delade av mig utav min åsikt, och försökte framföra en diskussion. Försökte ej argumentera med någon från ledningen, och formulerade mig med respekt. Det enda felet jag ser är att jag tog det i OOC-Chatten, men mitt under min frustration tänkte jag ej igenom det.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Haft mer tålamod, samt skriva PM istället för i OOC-Chatten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det jag kommer göra annorlunda i framtiden om något liknande händer är att ta det i PM med en ansvarig istället för OOC-Chatten.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka