Nekad Dahlberg | Ban överklagan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dahlberg

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
6
Användarnamn: Dahlberg

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Fr0zT1337/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^6Dahlberg

Vad är din discord tagg? Dahlberg #8552

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Error: The user is banned from this guild."

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Skapade en diskussion med ledningen angående den nyliga karaktärswipen, och vart smått upprörd över att de ej fanns konkreta bevis på att en individ hade dupat, men ändåså fick man sin karaktär wipad. Chansar på att jag blev avstängd för att jag tog det i OOC-chatten, istället för på PM.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som jag nämnde hade jag en diskussion, och jag vart upprörd då min karaktär hade blivit wipad, samt att det ej fanns bevis att jag har dupat, samt att när jag nämnde att jag gärna ville ha tillbaka det jag förlorat, fick jag höra att ingen kommer få tillbaka något.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Beror på hur man ser det. Jag kunde ha tagit det till PM istället för att prata bland alla i OOC-Chatten.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skrivit i PM.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka