Nekad Dagsdjuret | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dagsdjuret

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Niklas Söderlund

Vad är ditt discord namn? Dagsdjuret

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1989

Berätta om din karaktär. Torkel Svensson, 22 år, glad och positiv kille som brinner för sport, samt att behandla alla lika.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Då jag jobbar inom Polismyndigheten utanför hjärnan tror jag att jag skulle kunna vara ett tillskott till Polismyndigheten

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte gå för att vinna att man även kan förlora också utan att bli arg! Samt att man inte bara går och spelar för sin egna jakt på vinsten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Copbait, innebär att man gör allt man kan för att få deras uppmärksamhet på ett eller annat vis. Combat logging, att du loggar ut under ett pågående scenario. Powergaming, att du inte använder sunf förnuft helt enkelt. Blir du skjuten i benet springer du inte ifrån platsen ohindrat.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, dock inte mycket. Har spelat på några andra serverar sedan innan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vuxen, mogen och vet hur man ska bete sig.

Nekad.
Anledning:
Jag vill att du utvecklar dina svar på ALLA FRÅGOR!

När det kommer till frågan "Berätta om din karaktär" så vill vi att du har med: Namn, efternamn, ålder, bakgrund, intressen, känslor!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Du skulle behöva gå med i Unive's Discord också eftersom att jag inte kan hitta dig / tagga dig där! Du hittar länken till vår Discord längst upp här på Forumet! Lycka till nästa gång! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka