Accepterad Daggarnn | Whitelist ansökning [de ozzy#9391]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Daggarnn

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Daggarnn

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/DaGGaRNN/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? DaGGaRNN#6097

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Palle Wyse och är 21 gammal och är född i det engelska ghettot hackney norr om london men flyttade till en lyxig villa Norr om stockholm när han var 10 år gammal. Palle är utbildad ekonom, han tog studenten i en av svergies bästa gymnasie skola, östra real. Men eftersom han blev nekad till de universitet han sökte till pågrund av kriminella och pyskisk hälsa själ så har palle då bestämt sig att flytta till multistaden för att hitta jobb eftersom det är en mycket störra stad en den han bor i nu och då finns det mycket fler möjligheter.

de intressen som palle har det är att ''wake and bake'' varje dag vilket menas med att han alltid ska ta en morgon gås när han vaknar för att kunna må bra.

Palle dröm från när han var liten var att bli egenförtagare men nu under de senaste åren har de intressen glidits bort och nu när han kommer till sin nya stad så väntar han på alla de nya möjligheter som finns

Varför ska just du bli whitelistad? Jag och tillsammans med min karaktär kommer jag bidra en trovärdig och hög nivå med rp och jag skulle gärna vilja dela med mina kunskaper om roleplay eftersom jag har spelad rp i en väldigt lång tid och på många hög rp nivå serverar som tex GKRP, Solsidan, SKRP, Eclipse osv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det är en svensk server och framförallt är det en väldigt hög seriös rp nivå som jag har hört av mina vänner och sånt gillar jag.

Hur många timmar har du på FiveM? 340

Hur hittade du Multistaden? Nära vänners som rekommenderade.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte just nu

Tillbaka