Accepterad Dag-Ingvar | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dag-Ingvar

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Användarnamn: Dag-Ingvar

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198972707169/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Bengt#9536

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2001

Berätta om din karaktär. Min underbara karaktär heter Dag-Ingvar Hallgren. han lever just nu sitt 30onde år här på jorden, han älskar hundvalpar och långa promenader på stranden. Han har en hjärnskada från barndomen som får honom att kunna multiplikationstabellen utantill enda upp till 5ans tabell. Hjärnskadan tillkom under många års misshandel från sin egna far Thomas. De va när hans mor Anna-Lena gick bort i Leukemia som han bestämde sig för att flytta från sin lilla by "Ransta" till "Multistaden" för att uppnå sina drömmar om att bli skådis. Skådis karriären slutade i katastrof och han vandrar just nu runt i staden och söker jobb för att kunna klara sig

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer vara en liten tillgång för att öka serverns BNP. Beroende på vad man får för jobb så bidrar jag på olika sätt. Jag kommer även under en förhoppningsvis lång period bidra till ett högre spelar antal på servern. Att jag även skriver en ansökan är en bra anledning till att just jag ska bli whitelistad då jag inte ens orkat skriva ett CV i verkligheten för att kunna söka jobb

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag känner att jag vill bli en större del av gemenskapen och att inte bara glida runt och göra samma skit jobb tills jag tröttnat och slutar spela. Jag vill alltså kunna få bättre jobb. Men iaf en "Whitelist på mig är en Whitelist på en bättre Multistad" skulle man kunna säga.... Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag vill ha mer virtuella pengar .

Hur många timmar har du på FiveM? 30 timmar säkert går inte att kolla nu

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner rekommenderade servern

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag har blivit bannad 1 gång på denna server. Sen kommer jag ärligt inte ihåg

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? De gör jag ej

Från min sida tycker jag denna ansökan vad fin, och att du har ett mål med din karaktär!
godkänd!

låser & arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka