Accepterad Dag-Ingvar | Ban överklagan [Alex]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dag-Ingvar

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Användarnamn: Dag-Ingvar

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198972707169/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Fisringen

Vad är din discord tagg? Bengt#9536

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft, failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Plockade upp en gullig liten dvärg (utan att fråga)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Såg en gullig liten dvärg och tänkte "wow den där dvärgen vill jag plocka upp". Ni vet som man brukar tänka när man ser en gullig liten kattunge ungefär. Men av någon konstig anledning tyckte inte dvärgen om att bli upplockad. Innan jag hunnit släppa grabben hade jag hunnit blivit permanent bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror att det var en ganska felaktig ban. Det nämns att de ska vara sunt förnuft och sånt skit och att man inte ska göra saker som man inte hade gjort i verkligheten. men visst fan tvivlar jag på att alla som åker runt och mördar varandra, hade i verkligheten inte gjort detsamma. upplockande av dvärgar man inte känner däremot det kan hända om man haft en liten för rolig kväll ute. Jag hade inte själv gjort det (nu mitt bland folk i alla fall). Men ni vet vad man säger "De är inte roleplay om man inte roleplayar". En varning från dvärgens ägare hade räckt enligt mig. precis som i verkligheten

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nope

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat fråga om jag fick plocka upp dvärgen. jag blev nog lite för exalterad bara

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. Fråga on tillåtelse nästa gång

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka