Nekad daesh mohammed | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

daesh

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Darin

Vad är ditt discord namn? daesh12355

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Daesh mohammed och är 23 år .

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mogen Stark hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Daesh mohammed uppväxt i Kurdistan men kom till sverige när han var fem år gammal Han hade det dåligt med fattiga föräldrar men en dag så skulle han gå till frisören och klippa sig när han var 15 men då blev han skjuten i bena. så han spenderade ett år av sin tid i sjukhuset och mådde bättre efter det. Men sedan när han blev 17 så valde han och bli kriminell då han ville döda dem som sköt honom han gick och dödade en av dem i en pizzeria men sedan så blev han gripen av polisen och han fick vara i ett familehem i 1 månad han blev misshandlad av hans familjehem föräldrar tills han valde och rymma sedan när han rymmde så blev han kriminell och daesh planer är att bli kriminell och bli gängledare med sina vänner och leva helt enkelt sitt liv som kriminell och rik som en rik grabb. Daesh har även haft väldigt mycket intresse om bilar då hans farbröder och morbröder har en bilfirma i kurdistan

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp och göra roliga scenarior och jag är bra på o rpa har rpat sen 2021 och kan alla regler vdm nlr suntförnuft meta gaming. Och kan göra feta scenarior som göra att det blir roligt för båda motparterna

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela bara för o vinna utan att båda parterna ska ha kul och jag kommer försöka göra scenarior som gör att båda motparterna har kul oavsett om man förlorar eller vinner

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har brutit mot reglerna några och gånger och det var runt 2023 När jag beefade med en kille inne på en bilfirma och vi slogs varandra tills döds och lallade och jag har tagit lärdom av den bannen att inte lalla även om det inte är så många där

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja meta gaming är att man typ tar info från discord te.x Jag är död i torget och så säger jag till min vän på discord att komma och hämta mig Det är meta gaming vilket är en jätte viktig regel. rdm att man dödar nån utan anledning. Vdm att man använder ett bil som ett vapen att man te.x kör på nån

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Hej!
Vi hittar inga logs på dig!
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Vi hittar inga logs på dig!
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Jag är inne på serveren nu men de går inte o verfiera

Nekad.
Anledning:
Ej kompletterat i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka