Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198387981748/
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam mohammed
Vad är ditt discord namn? Daesh#4586
Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daesh mohammed och han är 22år. Daesh föddes och växte upp i Stockholms förort. Han har sedan tidig ålder haft en tuff uppväxt då hans mamma och pappa bråkade mycket. Detta tog hårt på Daesh som så han började hänga mer ute på gatorna där han träffade Abdi som presenterade honom för gängmedlemmar som erbjöd han att börja sälja och langa knark för snabba pengar. Daesh började sälja och tjäna pengar men efter ett tag ville Daesh tjäna mer pengar så han började sälja tyngre och grövre saker. Samtidigt som Ludde blev äldre klättrade han i hierarkin så fick han mer och mer ansvar. Efter ett tag blev det grova konflikter med ett annat gäng och kriget var igång. Detta tog hårt på Daesh gäng då alla nästan blev skjutna. Daesh började känna att slutet var nära och att döden stod bakom dörren. Han lyckades precis fly innan dem hitta han så han drog till en ny stad kallad Unive där han ska bosätta sig och försöka bygga upp sitt imperium för att en dag hämnas sina förlorade bröder och systrar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag har en rolig och bra personlighet som kommer passa bra på denna server. Jag har spelat på den ett tag nu och känner ändå att jag klickar med vissa människor och har skaffat lite connections. Jag har spelat på en annan server och jag och mina vänner clicka skit bra med adminsen och ägarna av servern och på mindre än en vecka så kände vi så gott som alla på servern för att vi bara chilla och lalla inte och var jobbiga utan vi hade bra RP och var chill IRL också. Den största anledning är för att jag ska kunna spela på servern legit och faktiskt kunna göra saker och inte bara lalla runt och inte kunna göra något.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Så att jag kan bli kriminell och ha roligt på servern. Jag vill gör a mer än att bara köra runder och snacka med människor i denna server. Jag vill ta det seriöst och kunna ha jobb och bli kriminell. Jag och mina kompisar har letat efter en bra server nu ett tag och vi vill verkligen spela seriöst så det är väl det. Jag och mina kompisar leta runder efter en bra server också hitta min kompis denna. och för att det är så många aktiva speklare hela tiden,
Hur hittade du Unive? Jag och mina kompisar leta runder efter en bra server också hitta min kompis denna.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli kriminell och känna olagliga pengar samtidigt som jag kan ha roligt med kompisar och köra rundor och ha race o sånt. Jag ska börja långsamt som om det vore i verkligheten . Alltså börja som springpojke och sälja droger och kanske råna några och försöka jobba mig upp i rankerna och komma så högt upp så möjligt. Jag vill lära mig mer om RP och fiveM samt lära känna nya människor och skapa skit roliga scenarion både kriminella och icke kriminella. Jag vill helt enkelt bli mer insatt på unive och lära känna nya människor och kunna spela på servern legit och inte bara vara en ny vanlig random spelare utan någon som många känner till och som är en all around chill och rolig spelare som både hjälper nya och lär känna de som redan har spelat.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med mitt rp är att ha kul samt skapa minnen med vänner och kunna utveckla min rp på vägen
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte just nu och jag kommer inte göra det.
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam mohammed
Vad är ditt discord namn? Daesh#4586
Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daesh mohammed och han är 22år. Daesh föddes och växte upp i Stockholms förort. Han har sedan tidig ålder haft en tuff uppväxt då hans mamma och pappa bråkade mycket. Detta tog hårt på Daesh som så han började hänga mer ute på gatorna där han träffade Abdi som presenterade honom för gängmedlemmar som erbjöd han att börja sälja och langa knark för snabba pengar. Daesh började sälja och tjäna pengar men efter ett tag ville Daesh tjäna mer pengar så han började sälja tyngre och grövre saker. Samtidigt som Ludde blev äldre klättrade han i hierarkin så fick han mer och mer ansvar. Efter ett tag blev det grova konflikter med ett annat gäng och kriget var igång. Detta tog hårt på Daesh gäng då alla nästan blev skjutna. Daesh började känna att slutet var nära och att döden stod bakom dörren. Han lyckades precis fly innan dem hitta han så han drog till en ny stad kallad Unive där han ska bosätta sig och försöka bygga upp sitt imperium för att en dag hämnas sina förlorade bröder och systrar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag har en rolig och bra personlighet som kommer passa bra på denna server. Jag har spelat på den ett tag nu och känner ändå att jag klickar med vissa människor och har skaffat lite connections. Jag har spelat på en annan server och jag och mina vänner clicka skit bra med adminsen och ägarna av servern och på mindre än en vecka så kände vi så gott som alla på servern för att vi bara chilla och lalla inte och var jobbiga utan vi hade bra RP och var chill IRL också. Den största anledning är för att jag ska kunna spela på servern legit och faktiskt kunna göra saker och inte bara lalla runt och inte kunna göra något.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Så att jag kan bli kriminell och ha roligt på servern. Jag vill gör a mer än att bara köra runder och snacka med människor i denna server. Jag vill ta det seriöst och kunna ha jobb och bli kriminell. Jag och mina kompisar har letat efter en bra server nu ett tag och vi vill verkligen spela seriöst så det är väl det. Jag och mina kompisar leta runder efter en bra server också hitta min kompis denna. och för att det är så många aktiva speklare hela tiden,
Hur hittade du Unive? Jag och mina kompisar leta runder efter en bra server också hitta min kompis denna.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli kriminell och känna olagliga pengar samtidigt som jag kan ha roligt med kompisar och köra rundor och ha race o sånt. Jag ska börja långsamt som om det vore i verkligheten . Alltså börja som springpojke och sälja droger och kanske råna några och försöka jobba mig upp i rankerna och komma så högt upp så möjligt. Jag vill lära mig mer om RP och fiveM samt lära känna nya människor och skapa skit roliga scenarion både kriminella och icke kriminella. Jag vill helt enkelt bli mer insatt på unive och lära känna nya människor och kunna spela på servern legit och inte bara vara en ny vanlig random spelare utan någon som många känner till och som är en all around chill och rolig spelare som både hjälper nya och lär känna de som redan har spelat.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med mitt rp är att ha kul samt skapa minnen med vänner och kunna utveckla min rp på vägen
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte just nu och jag kommer inte göra det.