Accepterad daesh mohammed | Medlem ansökning [ackeking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

daesh

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198387981748/

Vad är ditt namn i verkligheten? Darin mohammed

Vad är ditt discord namn? Darin05#1799

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2005

Berätta om din karaktär. Han är 20 år gammal. Min gubbe är från kurdistan och har bott i sverige sen han va 6 han och hans familj har inte så mycket cash så han måste bli kriminell och tjäna cash på ett olagligt sätt. Han har alltid velat leva ett rikemansliv samtidigt som han ser upp fel människor som sin bror som har varit kriminell och gjorde så att min gubbe blev gängmedlem. Ända sen han va liten har han tyckt om mma och har tränat det sen han va 9 men sluta när han blev kriminell vid 16 års åldern. Han åkte in i fängelset när han va 14 och kom ut nu vid 19 år och var tvungen att flytta för att bo med sin bror i denna stad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag har en rolig och bra personlighet som kommer passa bra på denna server. Jag har spelat på den ett tag nu och känner ändå att jag klickar med vissa människor och har skaffat lite connections. Jag har spelat på en annan server och jag och mina vänner clicka skit bra med adminsen och ägarna av servern och på mindre än en vecka så kände vi så gott som alla på servern för att vi bara chilla och lalla inte och var jobbiga utan vi hade bra RP och var chill IRL också. Den största anledning är för att jag ska kunna spela på servern legit och faktiskt kunna göra saker och inte bara lalla runt och inte kunna göra något.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Så att jag kan bli kriminell och ha roligt på servern. Jag vill gör a mer än att bara köra rundor och snacka med människor i denna server. Jag vill ta det seriöst och kunna ha jobb och bli kriminell. Jag och mina kompisar har letat efter en bra server nu ett tag och vi upptäckte Unive och vi har haft skit kul på den. Jag har lärt känna en massa nya människor och tycker det verkar skit kul att spela på en sån här seriös server och ha ett riktigt jobb eller va kriminell.

Hur hittade du Unive? ag och mina kompisar leta runder efter en bra server också hitta min kompis denna.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Så att jag kan bli kriminell och ha roligt på servern. Jag vill gör a mer än att bara köra rundor och snacka med människor i denna server. Jag vill ta det seriöst och kunna ha jobb och bli kriminell. Jag och mina kompisar har letat efter en bra server nu ett tag och vi upptäckte Unive och vi har haft skit kul på den. Jag har lärt känna en massa nya människor och tycker det verkar skit kul att spela på en sån här seriös server och ha ett riktigt jobb eller va kriminell.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få rpen till högsta nivån, och försöka ha så bra rp så att jag kan bli Krim. Ha de roligt skapa minnen, umgås me nytt folk, göra massa nya kompisar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte just nu och jag kommer inte göra det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka