Nekad daesh mohammed | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

daesh

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198387981748

Ditt Hex-ID: 1100001197e6db4

Vad är din discord tagg? Daesh#1799

Vem var det som bannade dig? jojo abraham

Hur lång tid var din ban? 5dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rån utan krim roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag rånade en snubbe vid vallmå blommorna jag gick fram till han och hota han med en kökskniv och men jag tog aldrig hans saker.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle plocka vallmå blommor till min boss, jag jobbar för han, han hjälpte mig starta med att köpa rejer till mig osv. SÅ jag ge han liten del av mina blommor sen haman de vi i disuskion med en grabb och min boss sa att jag skulle råna honom och dum nog så gjorde jag det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om man läser reglerna ser man klar tydfligt att man inte få göra det så ja, det var en rätt ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. rdm,nlr,suntförnuft, metagaming, de flesta av bans var i början av när jag joinade staden men jag tog lärdfom genom att verkligen kolla på reglerna och ägna lite tid till att kolla på dem och förstå servernms regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda genom att fråga min boss om man får råna eller inte, för jag tolkade som man att man fick råna vem man vill, och man behöver ingen krim roll att det var en fri stad, i andra server har man de så autmoutkskt tänkte jag att de va så här också .

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, läsa reglerna noga, och inte lyussna på någon som intre vill mig gott, och undvika att råna folk utan krimroll.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka