daesh mohammed | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

daesh

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Darin mohammed

Vad heter du på discord? Havals kusin05#4586

Ange ditt födelsedatum 2 November 2005

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag-16:00-21:00
Tisdag-- Träning & skola
Onsdag- 16:00-21:00
Torsdag-Träning & skola
Fredag-16:00-21:00
Lördag-12:00 - 03:00
Söndag-10:30-02:00 -
Men jag tar såklart pauser annars bli man för trött och då kan man inte fokusera lika mycket
Och typ så här kommer mina tider ser ut.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? jag vill kunna hjälpa servern från oseriösa spelare och kunna hjälpa dem att förstå vad som gäller på denna servern. Jag vill också bli traniee för att jag ser mycket regelbrytande och då har jag skrivit reports men det är inte alltid staffs hinner med det och då vill jag kunna lösa det själv. Eftersom att jag pratar med folk ofta så ser jag mycket lall men kan inte ta tag i det själv och det vill jag då göra. Jag har i några veckor tröttnat jättemycket på Rolerplay men vill inte lämna communityt för jag tycker de är de bästa som finns alla är schyssta o hjälper varandra hela tiden och vill hjälpa unive växa genom att bli trainee.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle kunna hjälpa att få bort lallare som förstör för andra på servern. Jag skulle kunna få bort onödiga bilar på motorvägen som bara förstör och gör onödiga Staff reports om att de krockat in i en bil och vill ha en ress. För att de känner sig oskyldiga för att ingen satt i bilen eller kontrollerade den. Jag hade kunnat försöka höja rp nivån på de flesta spelare och för att vi ska kunna höja rp nivån så måste vi göra det tillsammans. Och desto fler vi blir desto bättre och bättre kommer det att bli. Jag kommer göra allt i mitt bästa om jag blir traniee på unive kommer också speca scenarion så det blir strikt RP och inte masa lallande under scenarion så de blir kul för alla, för när jag rpade var de massa lall i scnerion och jag kunde göra något åt det förutom göra en report men då svara ingen på dom och jag vill vara han som svarar på reports o hjälper till.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat sen i april har totalt 800timmar på unive, efterssom har bara spelat på fiveM på unive o kanske typ 50 timmar på 100k or die.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej, men skulle gärna vilja testa på vara staff.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ./sqlbanoffline (HEX-ID)
./sqlunban (HEX) - Detta kommandot används för att unbana någon som blivit bannad
./sqlbanhistory - Att du kollar en spelares bann historik alltså vilka banns han har fått innan
./tpm - tpar dig till den platsen du har lagt ut på kartan
./kick (ID) (ANLEDNING) - Detta kickar spelaren från servern
./freeze (ID) - Detta gör så att spelarens karaktär fryser fast
./bring (ID) - Detta tpar personen till dig
./goto (ID) - Att man går till personen dig till personen
./spec (ID) - Detta gör så att du i noclip specar personen
./toggleid - Detta gör så att allas id blir synliga för dig inom en viss räckvidd
./revive (ID) - Detta återupplivar personen
./clearinventory (ID) - Detta används för att tömma någons inventory
./giveitem - Du ger personen ett item tex en mobil
./clearall - Du rensar chatten för alla
./announce - Du skriver ut ett viktigt meddelande för alla t e.x "DVar alla bilar på pirren om 2 minuter"
./giveskin (ID)
./addkey (namn) Du spawnar in en nyckel.
./sv Då skriver du i servervakt chatten.
./sc Då skriver du i Support chatten.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej faktiskt inte

Tillbaka