Accepterad daesh mohammed | Ansökan till Servervakt [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

daesh

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? darin

Ange ditt födelsedatum 2 November 2005

Vad heter du på discord? Havals kusin05#4586

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag-16:00-21:00
Tisdag-- Träning & skola
Onsdag- 16:00-21:00
Torsdag-Träning & skola
Fredag-16:00-21:00
Lördag-12:00 - 03:00
Söndag-10:30-02:00 -
Men jag tar såklart pauser annars bli man för trött och då kan man inte fokusera lika mycket
Och typ så här kommer mina tider ser ut.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat sen i april har totalt 800timmar på unive, efterssom har bara spelat på fiveM på unive o kanske typ 50 timmar på 100k or die.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt så skulle jag hjälpa nya samt (veteraner om det behövs) att bli bättre på rp, nya rp:are kanske inte hra koll på allt, och jag som servervakt ska hitta saker samtidigt som jag rollspelar. Så att om jag är inne och rp:ar och jobbar, någon krockar in i mig och det inte är dsync och dom t.ex går ur bilen och springer. Då ska jag kicka eller banna för powergaming, och det beror på hur grov powergaming det är. Jag vill skapa struktur på servern och hjälpa alla för att förbättra rp:andet ännu mer.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att bli servervakt på Unive är att jag vill göra denna underbara en ännu underbarare plats och även hjälpa andra för att få en bra början på deras rp, och även få bort lallare från mitt rp perspektiv. Även att hålla koll på att reglerna sköts och rp scenarionen håller sin nivå för att alla ska kunna uppleva der som roligt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag skulle kunna göra Unive till en ännu bättre plats igenom att hjälpa alla och få veck på lallare och liknande, även att nya rp:are ska lära sig och tycka att det är roligt att rp:a på just Unive genom att dom får en bra hjälp till sina första rp ögonblick. Jag kommer göra mitt bästa för att få Unive ännu bättre och roligare så att fler spelare hittar hit och skapar ett community för fler personer som söker rp som är fantastiskt.

Varför ska just du bli servervakt? Varför just jag bli servervakt för att få veck på lallare ifrån mitt rp perspektiv och också förbättra rp nivån i stora scenarion, och skapa en bra relation mellan spelare och spelare (bra relation för alla för bättre rp), jag vill även få mer struktur med att regler följs från punkt till pricka för att allt ska bli bra och roligt för alla spelare på servern.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att hjälpa alla spelare att få en bra start och även hjälpa icke-nya spelare med att förbättre deras rp också, och även kolla ifrån sitt perspektiv när man rp:ar att reglerna följs så att inget icke-rp relaterat händer i ett scenario eller överhuvudtaget händer. För att rp nivån ska hållas så behövs sånna som håller koll på det ifrån sitt rp:ande, och det är servervakter som jag, och alla andra som vill förbättra servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ./sqlbanoffline (HEX-ID) ./sqlunban (HEX) - Detta kommandot används för att unbana någon som blivit bannad ./sqlbanhistory - Att du kollar en spelares bann historik alltså vilka banns han har fått innan ./tpm - tpar dig till den platsen du har lagt ut på kartan ./kick (ID) (ANLEDNING) - Detta kickar spelaren från servern ./freeze (ID) - Detta gör så att spelarens karaktär fryser fast ./bring (ID) - Detta tpar personen till dig ./goto (ID) - Att man går till personen dig till personen ./spec (ID) - Detta gör så att du i noclip specar personen ./toggleid - Detta gör så att allas id blir synliga för dig inom en viss räckvidd ./revive (ID) - Detta återupplivar personen ./clearinventory (ID) - Detta används för att tömma någons inventory ./giveitem - Du ger personen ett item tex en mobil ./clearall - Du rensar chatten för alla ./announce - Du skriver ut ett viktigt meddelande för alla t e.x "DVar alla bilar på pirren om 2 minuter" ./giveskin (ID) ./addkey (namn) Du spawnar in en nyckel. ./sv Då skriver du i servervakt chatten. ./sc Då skriver du i Support chatten.

Är du whitelistad på serven? JA ock krim

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans en av va såhär: Det började med att jag gick in på servern spawnade vid torget och gick sedan mot garaget för att ta ut min bil jag körde där efter ner mot klädbutiken vid stripklubben och fortsatte ner mot grovestreet affären jag vände sedan om där nere och fortsatte upp mot torget och sedan körde jag förbi sjukhuset under detta hade jag en väldigt hög hastighet som jag inte tänkte på. Jag fortsatte sedan mot mekonomen där jag kollade hur det såg ut bland annat sedan gick det några sekunder innan jag blev kickad och det kom upp att jag blev avstängd för suntförnuft. Jag antog redan då att jag blev bannad för att jag körde med en hög hastighet. Ja jag har lärt mig efter min ban. Jag kommer göra saker och ting annorlunda alltså köra med en normal hastighet, lugnt och säkert. Jag kommer inte göra om detta och kommer hädan efter köra lungt och rpa det bästa jag kan efter reglerna som unive har och följa regeln SUNTFÖRNUFT som jag blev avstängd för. Jag kommer också hädan efter tänka efter vad jag gör och tänka vad jag kan göra annorlunda har blivit bannad för OOC en eller två gånger då jag råka hålla in push to talk när jag prata OOC,powergaming för att jag åkte bil upp till ett bergoch nu använder jag en cross för att göra det,suntförnuft för att jag kör för snabbt och jag kör 80 i staden efter det.resten har jag tyvärr inte minnet i nuläget. Sen innan har jag haft några banns hit och dit men oftast så har det varit felaktiga vilket har löst simpelt och enkelt inom forumet. Såklart s har jag också fått rättvisa banns som jag har fått brösta då det blir fel ibland, dessa banns har skett när jag var ny inom rp på Unive och sen dess har jag utvecklats och blivit en jätte bra rp spelare vilket många tycke Jag har varit även varit bannad någon gång sen tidigare men det var även en felaktig ban då dem råka bana fel personer som blev fixat snabbt med snabb och trevlig support Så ja jag har varit bannad här tidigare men gör verkligen mitt bästa för att ha en så hög och stabil rp nivå som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka