Nekad daesh mohammed | Ansökan till Ped Karaktär [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

daesh

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Darin mohammed

Ange ditt födelsedatum 22 November 2005

Vad heter du på discord? Havals kusin05#4586

Ditt Hex-ID 1100001197e6db4

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs jag har ingen ped för tillfället.

Vilken ped ansöker du för? Gangster ped efterssom jag är med i 19th street som är ett grovt krimminelt gäng, då skulle de varit mest rimligt att jag ska vara ett kriminell ped.

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Han är 20 år gammal. Min gubbe är från kurdistan och har bott i sverige sen han va 6 han och hans familj har inte så mycket cash så han måste bli kriminell och känna cash på ett olagligt sätt. Han har alltid velat leva ett rikemans liv samtidigt som han ser upp fel människor som sin bror som har varit kriminell och gjorde så att min gubbe blev gängmedlem. Ända sen han va liten har han tyckt om mma och har tränat det sen han va 9 men sluta när han blev kriminell vid 16 års åldern. Han åkte in i fängelset när han va 14 och kom ut nu vid 19 år och var tvungen att flytta för att bo med sin bror i denna stad. Han har haft en väldigt tuff uppväxt med att socialen varit på han hela tiden och byggt upp en inre hat i han, han är nästan alltid arg och pratar mycket me sarcasm, och bryr sig inte så mycket om detta liv för han tycker denna världen e skit. Han har nolltrollerans om någon snackar om hans familj då slutar dom på marken med 15 rifle skott i huvud. Jag tror en ped skulle bidra mycket till min rp för just då kommer änniskor känna igen mig mer som en person för just nu hur jag klär mig gör nästan alla ingame och jag vill va lite unik vilket kommer både va kul för mig och mina vännde och enligt mig blir mer realsiskt, och min karaktär tycker att folk känner igen han , som den kaxige osv.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Det min rp skiljer från andras är att jag har en väldigt bra socialrp när det gäller att man ska prata och tar upp vapen som sista utvägen så det blir längre och roligare scenarios. Så jag har en väldigt seriös RP som skulle vara ganska roligt att rpa med ped. Sedan att man inte tar mig som en lallare och lallar med olika röster hela tiden, jag har samma röst hela tiden så folk vet vem jag är. Sedan att jag kan ta en förlust i scenarios och inte går support och klagar på deras fel hela tiden. så jag kan ta det och fortsätta. och så har jag 800 timmar på Unive, så har rpat ett väldigt bra tag och vill ta nästa steg med ped. Samt i gängr rp tycker jag ändrar mycket i gänget jag gör gänget mer seriöst och vill efterlikna verkligheten så mycket som möjligt enligt mig de som är mest kul.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? tt jag ska få känslan att få leva mig in i rollspelandet och höja min rp nivå enormt och få folk att känna igen mig samt skaffa polare ingame och occ, och att jag får äran att få en ped hade jag inte bara lallat runt för att jag har en ped, skulle bra rp och försökt göra långa och välutvecklade sceanrion för båda parteran

Vad är dina mål med en ped karaktär? Mina mål är att min ped karaktär ska bli mer realistisk som i verkligheten och så att folk ska känna igenom honom. jag vill skapa roliga scenario som jag tror att karaktären kan bidra till. Kommer försöka vara kreativ. Och att i helhet få en mer utvecklat och roligare rp, både för mig själv och andra männsikor.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka