Accepterad DaDixi | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DaDixi

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1

Vad är ditt namn i verkligheten? Valter

Vad är ditt discord namn? dadixi1

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Valter Larsson, 22 år gammal. Han är framgångsrik entreprenör med mycket erfarenhet. Valter kommer ifrån en familj som bor på Östermalm, familjen består av hans mamma och pappa, men han har inga syskon. De har alltid varit där och intresserade av hans intressen, vilket har gett honom motivation genom livet.

Reden sen tidig ålder har han intresserat sig för entreprenörskap och driva egna företag. Allt startade när han var nio år och insåg att han kunde tjäna pengar på att sälja saker i spel, och sedan dess har allt börjat gå bra. Efter att han sålde massor av konton så började han med krypto där han tjänade 25 000kr på två månader vid 12 års ålder!

Valter är inte bara entreprenör, men även modell. Han är 190cm, gröna ögon och väldigt atletisk. Vilket även stärker hans roll som entreprenör, då han kan få de inkomsterna samtidigt som han driver företag tiderna då han inte modellar, vilket tillåter han att fokusera på sin dröm att en dag driva ett gigantiskt företag!

Han fortsatte att hålla på med olika företag och började studera mycket mer då han hade bytt skola. Då började Valter att studera hårt, för han visste vad han ville, han ville komma in på det högsta ekonomi gymnasiet i Sverige! Han kom in på Ekonomi Entreprenörskap på Östra Real och fortsatte att skapa fler och fler företag!

Som ganska tydligt har framförts så är han klart intresserad av företagande, men han är också högst intresserad av kodning, något som han i nuvarande driver flertal projekt med som tjänar honom massvis av pengar i månaden. Att beskriva Valter med 3 ord är lätt; Karakteristisk, impulsiv och aktiv. Valter har ADHD och vill jämt se hans företag växa, det är som ett spel för honom, något som han är väldigt bra på och något som han brinner för!

Efter gymnasiet, efter mycket prat med sina föräldrar, flyttar han hemifrån. Han vill flytta och utöka sina kunskaper och företagande till en annan stad, och han har hittat den största staden med mest möjligheter, nämligen Unive. I framtiden vill Valter arbeta och driva företag i Unive, något som såklart intresserar honom och ger honom möjligheten att i framtiden driva stora företag och göra Unive till en bättre stad för alla!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med otroligt bra RP! Jag har hållit på sen jag var tio år med FiveM och har alltid haft det sjukt kul. Jag är inte en sån person som bara går för att vinna, jag gillar att skapa roliga scenarion där alla kan ha det roligt och på så sätt bidra till en bättre server och stämning. Det är inte bara jag som säger det, andra personer har haft det kul och har mycket roliga minnen från när jag har roleplayat med dem förr i tiden, jag får än idag meddelanden från personer som kommer ihåg mig, både från svenska och Amerikanska servers.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som jag tidigare förklarade, innan jag ens läste frågan, så spelar jag inte för att endast vinna själv, jag spelar för att det ska vara så roligt för alla, inte bara för att vinna själv. Med att man ska spela för motpartens vinst innebär det att man inte alltid behöver vinna och att man kan spela för motpartens vinst och själv låta motparten vinna ifall det leder till ett bättre slut av scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Absolut, mycket av det är saker som jag tidigare har lärt mig från andra servers med mina många år av erfarenhet. Till exempel powergaming, när man inte reagerar på skador eller stora händelser, till exempel skador i en bilkrash. Sen, vad jag anser är väldigt viktigt, suntförnuft. Det innebär att man inte ska göra saker in game som man inte hade gjort IRL, alltså att tänka med suntförnut, det anser jag är en viktig regel som ger ordning och realism till roleplayen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Carolina state roleplay (110 000+ medlemmar i discorden) - Högst uppsatt i flera departement, till exempel DOW där 500 personer ingick. (Var här i typ 4 år) New Carolina state roleplay (5000+ medlemmar i discorden) - Högst upsatt inom polisen Strive Roleplay - Regionchef Fristaden - Regionchef Samt flera andra svenska servers som jag inte kommer ihåg

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka