Nekad DaDixi | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DaDixi

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Valter

Vad är ditt discord namn? dadixi1

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lasse Larsson. Lasse är uppväxt med sin familj på landet, men flyttade till Stockholm för fortsatta studier. När han flyttade fortsatte han att studera vidare inom medicin och sjukvård då han till sist fick jobb på sjukhuset där han jobbade i flera år. Lasse har alltid varit intresserad av att hjälpa människor, oavsett om det är som sjukvårdare, regionchef (som han har varit i flertal andra städer) eller jourtjänst.

Även fast att han jobbar med sjukvård alla dagar, så är det även hans intresse. Hans drivkraft är att alltid försöka rädda fler människor och på fritiden utvecklar han olika mediciner och vaccin som kan minska det fruktansvärda smittorna. Det är hans djupaste passion och mål.

I framtiden så är Lasse intresserad av att bli sjukvårdare i denna stad också! Då han alltid har velat utöka sitt arbete, nu har han hittat den perfekta staden för honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med otroligt bra RP! Jag har hållit på sen jag var tio år med FiveM och har alltid haft det sjukt kul. Jag är inte en sån person som bara går för att vinna, jag gillar att skapa roliga scenarion där alla kan ha det roligt och på så sätt bidra till en bättre server och stämning. Det är inte bara jag som säger det, andra personer har haft det kul och har mycket roliga minnen från när jag har roleplayat med dem förr i tiden, jag får än idag meddelanden från personer som kommer ihåg mig, både från svenska och Amerikanska servers.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som jag tidigare förklarade, innan jag ens läste frågan, så spelar jag inte för att endast vinna själv, jag spelar för att det ska vara så roligt för alla, inte bara för att vinna själv. Med att man ska spela för motpartens vinst innebär det att man inte alltid behöver vinna och att man kan spela för motpartens vinst och själv låta motparten vinna ifall det leder till ett bättre slut av scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Absolut, mycket av det är saker som jag tidigare har lärt mig från andra servers med mina många år av erfarenhet. Till exempel powergaming, när man inte reagerar på skador eller stora händelser, till exempel skador i en bilkrash. Sen, vad jag anser är väldigt viktigt, suntförnuft. Det innebär att man inte ska göra saker in game som man inte hade gjort IRL, alltså att tänka med suntförnut, det anser jag är en viktig regel som ger ordning och realism till roleplayen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Carolina state roleplay (110 000+ medlemmar i discorden) - Högst uppsatt i flera departement, till exempel DOW där 500 personer ingick. *(Var här i typ 4 år)* New Carolina state roleplay (5000+ medlemmar i discorden) - Högst upsatt inom polisen Strive Roleplay - Regionchef Samt flera andra svenska servers som jag inte kommer ihåg

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack

Nekad.
Anledning:
utveckla hur din karaktär är som person och din karaktärs barndom

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka