Nekad daddygunnpung | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

daddygunnpung

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Ludvig

Vad heter du på discord? gunnpung#3934

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 5600

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på QPark då jag gillar arbetet väldigt mycket eftersom att jag har varit anställd på qpark i 4-5 dagar i den här staden. Det har varit mycket skoj för att man är mycket social på arbetet eftersom man åker runt och pratar med människor. Sedan så vill jag driva företaget framåt med nya ideer så att företaget kan bli så stort som möjligt för att mer folk kan bli anställda så att vi minskar arbetslösheten i staden. Jag vill bli chef för att jag tycker att jag är en bra chef som lyssnar på anställda och gör allt för att företaget ska gå framåt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på QPark på två olika servrar och sedan aimo park som är något liknande på en annan server. Sedan så har jag varit chef på många olika servrar som olika chefsjobb. Jag har lärt mig med tiden för att kunna utveckla scenarion som QPark med att göra animationer och göra det lilla till ett längre scenario.

Berskiv din karaktär? Ragnar Larsson 1998-02-02-3616 från Lund, Skåne. Ragnar har alltid varit ett geni med att kunna tjäna pengar och han drev alltid sina ideer framåt. Han är en mycket framåt driven man som alltid vill det bästa för sig själv och sina närmaste. Som barn ville han alltid tjäna pengar för att kunna hjälpa sina föräldrar för att dem var mycket fattiga så det var de viktigaste för honom. Men efter grundskolan så började han inte på gymnasiet och började jobba i en kassa på en affär för att kunna försörja sina föräldrar samt sina lillebröder. Han började utbilda sig vidare för att kunna tjäna lite mer cash än på en affär så han valde att gå en lite snabb utbildning till att bli parkeringsvakt. Han blev det och valde att flytta hit till Unive för att det fanns en ledig tjänst. Här är han idag och är anställd men han vill ta steget längre för att bli chef.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så mycket jag hinner och det är efter skolan på vardagarna. Sedan ska jag vara ärlig att jag inte kommer sitta från 15-22 varje dag men jag kommer vara inne mycket typ en 2-4 timmar varje dag. Såklart på helger kommer det bli mer på kvällarna då man är ledig om man gör något annat.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart, jag gillar servern väldigt mycket och kommer att fortsätta för det finns mycket annat och göra på servern.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, den enda servern som jag spelar rollspel på är unive.

Har du läst våra Regler? Ja, såklart.

Tillbaka