dadadadada
Icke Medlem
- Meddelanden
- 9
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias
Vad heter du på discord? kaninen4652
Ange ditt födelsedatum 11 April 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 15:00-22:00
Tisdag 15:00-23:00
Onsdag 16:00-22:40
Torsdag 16:10-23:00
Fredag 15:00-02:30
Lördag 11:10-02:50
Söndag 11:00-00:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? lite mer en 2 veckor
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1089110731594682379/1124634352144367686/image.png dom bansen va för 2 år sen nästan unive var min första server när jag börja med fivem då kunde jag inga regler eller nått när jag fick dom bansen fast nu har jag jätte bra rp och kan alla regler.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dom har uppgift att ha lite koll på rpn jag vill förbättra rpn och förhindra allt lallande och slagsmål jag kommer inte ändra något i min rp jag kommer bara att fortsätta rpa och använda mina perms vid nödvändiga situationer, och inte abusa de.vill bli servervakt för att förhindra allt detta och hålla Unive på topp så alla kan njuta av sin rp. Sen också för att underlätta för staffsen så de kan fokusera på andra saker istället för att hålla på att kolla på små saker som vi servervakter kan göra istället.
Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill förbättra serverns rp och få bor dom oseriösa spelarna som lallar, jag vill få servern till en bättre plats där alla känner sig trygga och kan rp och få bort allt lall. Jag har sätt alldeles för mycket regelbrott här på Unive och jag vill förhindra det.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är t.ex. att man revar sig själv eller sin polare för att man inte har mat eller vatten eller kanske när man har dött i ett scenario. eller att min kickar någon när man märker att man håller på att förlora ett scenario. eller att man bannar någon för att man har tråkigt. det skulle jag säga är abuse och korruption inom servervakt.
Vad heter du på discord? kaninen4652
Ange ditt födelsedatum 11 April 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 15:00-22:00
Tisdag 15:00-23:00
Onsdag 16:00-22:40
Torsdag 16:10-23:00
Fredag 15:00-02:30
Lördag 11:10-02:50
Söndag 11:00-00:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? lite mer en 2 veckor
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1089110731594682379/1124634352144367686/image.png dom bansen va för 2 år sen nästan unive var min första server när jag börja med fivem då kunde jag inga regler eller nått när jag fick dom bansen fast nu har jag jätte bra rp och kan alla regler.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dom har uppgift att ha lite koll på rpn jag vill förbättra rpn och förhindra allt lallande och slagsmål jag kommer inte ändra något i min rp jag kommer bara att fortsätta rpa och använda mina perms vid nödvändiga situationer, och inte abusa de.vill bli servervakt för att förhindra allt detta och hålla Unive på topp så alla kan njuta av sin rp. Sen också för att underlätta för staffsen så de kan fokusera på andra saker istället för att hålla på att kolla på små saker som vi servervakter kan göra istället.
Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill förbättra serverns rp och få bor dom oseriösa spelarna som lallar, jag vill få servern till en bättre plats där alla känner sig trygga och kan rp och få bort allt lall. Jag har sätt alldeles för mycket regelbrott här på Unive och jag vill förhindra det.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är t.ex. att man revar sig själv eller sin polare för att man inte har mat eller vatten eller kanske när man har dött i ett scenario. eller att min kickar någon när man märker att man håller på att förlora ett scenario. eller att man bannar någon för att man har tråkigt. det skulle jag säga är abuse och korruption inom servervakt.