Nekad Dacostish | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DACO

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
74
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? malcolm da costa

Vad är ditt discord namn? Dacostish

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Ruben Cullberg är en 34 år gammal man med en passion för både bilar och fotboll. Hans ansikte är solbränt och rynkat från många timmar utomhus. Hans ögon är skarpa och glittrande när han pratar om sina två stora intressen. Rubens hår är kortklippt och han bär ofta en baseballkeps eller en mössa som visar hans favoritbil- eller fotbollslag.
Han är en energisk och entusiastisk person, alltid redo att diskutera de senaste bilmodellerna eller spännande fotbollsmatcher. När han inte tittar på en match eller läser om den senaste biltekniken, kan han ofta hittas under huven på sin egen bil, finjusterar och mekar för att få den att prestera ännu bättre.
Ruben är också en tävlingsmänniska i hjärtat. Han älskar att delta i bil- och fotbollstävlingar, alltid strävar efter att vara bäst och pusha sina gränser. Hans vänner beskriver honom som en pålitlig och lojal kompis, alltid redo att hjälpa till eller ge råd om bilar eller fotboll.
När det gäller fotboll är Ruben en hängiven supporter av sitt favoritlag sedan barndomen. Han missar sällan en match och kan skryta med en imponerande kunskap om lagets historia, spelare och prestationer. Att gå på matcher med sina vänner är en av hans favoritsysselsättningar och han trivs bäst när han är omgiven av likasinnade supportrar, hejar och firar varje mål.
Ruben är också en familjeman och spenderar gärna tid med sina nära och kära när han inte är upptagen med sina intressen. Han är stolt över sin bakgrund och värdesätter familjens värderingar av gemenskap och stöd.
Sammanfattningsvis är Ruben Cullberg en passionerad och målinriktad individ med ett hjärta som klappar för både bilar och fotboll. Hans entusiasm och energi är smittsam, och han inspirerar andra att följa sina egna passioner med samma iver och glöd.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som en person som delar Rubens passion för både bilar och fotboll, har jag en djup förståelse för de intressen och motiv som driver karaktären. min kunskap och engagemang inom dessa områden gör att jag kan ge en autentisk och trovärdig skildring av Ruben Cullberg. min förmåga att relatera till och förstå Rubens kärlek till bilar och fotboll kommer att göra det möjligt för mig att skapa dynamiska interaktioner och konflikter i rollspelssituationer. Dessutom kan jag bidra med detaljer och insikter som berikar berättelsen och ger andra rollspelare möjlighet att fördjupa sig i karaktären och dess värld. mitt engagemang och kunskap inom dessa intresseområden gör mig till en värdefull deltagare i ett roleplay, och min förmåga att förstå och gestalta Ruben Cullberg på ett övertygande sätt kommer att bidra till en berikande och spännande rollspelsupplevelse för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du agerar som din karaktär på ett sätt som gynnar den andra sidan eller leder till att de når sina mål eller önskemål. Detta kan vara en strategi som används för att skapa mer komplexa och intressanta konflikter eller för att utforska karaktärsutveckling på djupare nivåer.
Genom att spela för motpartens vinst kan du öppna upp för nya möjligheter till samarbete, förhandling eller kompromiss i en berättelse eller ett rollspelsscenario. Det kan också skapa en känsla av realism och trovärdighet i interaktionen mellan karaktärer, eftersom det efterliknar verkliga mänskliga relationer och dynamik där båda sidor har sina egna intressen och mål.
Att spela för motpartens vinst kräver ofta empati, flexibilitet och en förmåga att se situationen från olika perspektiv. Det kan vara en utmanande men också givande strategi som kan leda till oväntade och berikande resultat i ett roleplay

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM. random deathmach.du dödar utan andledning, VDM vehicle deathmatch du tex kör över en person och förstör. copbait är när man försöker få polisens uppärmksamhet på ett onödigt sätt. fearrp är att mae n intvärnar om sitt liv tex när nån hotar dig. metagaming är när man använder information som sin karaktär inte vet om.NLR att man minns saker efter sig karaktär har dött. powergaming när man prioritrar sina egna fördelar. SUNTFÖRNUFT använd ditt egena omdöme för att fatta beslut. combat logging när man stänger av mitt i ett scenario för att undvika de.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har gått teater skolan när jag var liten och det är en stor fördel inom rp men sen har jag även spelat rp på andra rps

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ör det första tror jag att deltagandet i roleplay skulle hjälpa mig att utveckla min förmåga att arbeta i team och förbättra min kommunikationsförmåga. Genom att samarbeta med mina kollegor i en kreativ och interaktiv miljö skulle jag kunna lära mig att lösa problem effektivt och utbyta idéer på ett konstruktivt sätt. Dessutom tror jag att roleplay skulle ge mig möjlighet att förbättra min förmåga att tänka snabbt och agera flexibelt i olika situationer. Genom att gestalta olika karaktärer och utforska olika scenarier skulle jag kunna träna min improvisationsförmåga och lära mig att anpassa mig till förändrade omständigheter på arbetsplatsen. Slutligen tror jag att deltagandet i företagets roleplay skulle främja en känsla av samhörighet och teamarbete inom arbetsgruppen. Genom att dela en gemensam upplevelse och arbeta mot gemensamma mål skulle vi kunna stärka våra relationer och öka vår effektivitet som team.men även att jag har 0 tolerans mot kräkningar och andra slags hot

Nekad. Endast 1 ansökan på 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka