Nekad Dacostish | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DACO

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
74
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? malcolm da costa

Vad är ditt discord namn? Dacostish

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter kevin cullberg och är 23 år gammal. han har växt upp i en väldigt fin och bra familj. kevin är väldigt rädd som person och skräms av det mesta. ett intresse kevin har är fordon han gillar att mecka och fixa problem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till en härlig och rolig RP
med en bra ton.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst i olika scenario menas att tex om jag blir kidnappad så ska jag spela med och inte tillexempel lämna serven för det bidrar till dålig rp eller att jag gör så det blir roligt för motparten i ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? några regler jag har läst är tex att man ska hålla en bra ton och inte kränka folk. man ska inte rp som sig själv ir och även göra grejer som händer i verkligheten och alltid ställa sig frågan hade jag gjort så här i verkligheten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat rp på ps4 innan och pratat gnom dc och det har funkat bra

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag har 0 tolerans mor kränkningar och är här för att ha kul och utveckla rpn

Nekad. Utveckla samtliga frågor.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka