Nekad Dacostish | Ansökan till Servervakt [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DACO

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
74
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? malcolm

Vad heter du på discord? Dacostish

Vad är ditt Hex:ID 110000164784c21

Ange ditt födelsedatum 9 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. 8 timmar mins

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan början av året

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har blivit bannad 9 gånger bara men kan ej infoga bild

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en SV har som uppgift att säkerställa att alla regler på serven fungerar och följs och att övervaka för att kunna underlätta jobbet för helpers och mods så att dom får ett lättare jobb men sedan kunna ta bort spelare som lallar eller förstör serven. sedan så måste SV också kicka eller banna spelare som inte har hög rp nivå och är bara här för att lalla. men även se till att scenarion sköts så bra som möjligt och tex dv bilar när det står öppet eller kicka/banna folk som rdm eller vdm bara hur som helst. men sv har inte samma roll som Staffs SV är mer för att underlätta deras jobb

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli SV för att kunna underlätta för Staffs och även se till att rpn blir så bra som möjligt. sen ser jag väldigt många som har för låg rp och inte sköter de bra då vill jag kunna ta det i egna händer ist för att behöva skicka till Staffs och de underlättar även för dom då. också för att jag har en sån hög aktivitet då kan jag se till att folk sköter säg tex när Staffs inte ser. mn även visa nya rpare att man ska sköta regler tex om dom gör ett regel brott då kan man kicka och då så lär dom sig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är när man inte sköter sin sv roll tex att man använder den till sin fördel som att ressa sig eller sina vänner under ett scenario för att vinna eller att hota spelare med banns. eller när man typ ogillar eller bråkar med en person så bannar man dom. eller typ när min vän gör ett regelbrott så bannar jag inte dom fast när nån annan gör så så bannar jag dom.

Nekad.

Anledning: Du har fått indragen servervakt 2 gånger.

Du uppnår tyvärr inte nuvarande kraven för att kunna få söka till servervakt.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka