Inaktuell Dacostish | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DACO

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
74
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? malcolm

Vad heter du på discord? dacostish

Ange ditt födelsedatum 9 Maj 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? då jag vill underlätta för staffs och hjälpa till med serverns spelare

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? ni ska välja mig som MA då jag är väldigt aktiv men även kompentent och tar seriösa beslut och inget lall mn även att jag är servervakt och att jag är väldigt driven för serverns bästa

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta alla människor med respekt och vara trevlig. men även med ett proffsigt beteende

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på unive ska vara en speciell grej de ska inte bara vara vilka som helst på servern de ska va kompetenta och mogna personer som vill förbättra servern servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? de viktigaste för mig är att dom är
mogna och har en hög rp nivå på unive men även har respekt för allt och alla och inte är hät för att lalla

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? som ma så skulle jag se att mitt ansvar är att rätt spelare kommer in på unive och att jag ser till att alla ansökningar och intervjuer är seriösa och inte plagiat

Hur ser din aktivitetet ut? minst 4 timmar per dag alla dagar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ba att jag är en skön och driven kille

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka