Accepterad DACKEZZ | Medlem ansökning [Lucifer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

DACKEZZ

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Loke Daxberg

Vad är ditt discord namn? DACKEZZ#0512

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Abdi stenkullen är en kille från gambia som är född året 2003. Abdi är fruktad på gatorna men kan också visa en riktigt fin sida när de behövs. om du rör ham elle hans grabbar kan de bli kaos men annars är abdi en snäll person. Abdi vill bli den största buisness man som finns både i svarta o vita pengar. Abdis mål me livet e o vara topp 1 oavsett vad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan arbeta, hjälpa till att hålla koll på folk så dom inte gör något fel och jag kan allmänt bara va en person som får servern att skina och jag kan spridas unive till vänner för 1 dag sen joina eran server. Jag kan sprida rolig stämning. Jag kommer sköta mig och följa alla regler även om mitt val av rp e halv kriminell.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Med det menar man att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Jag blev faktiskt tipsad av en vän att servern verkade vara kul så ja joinade och har inte spelat någon annan server laddade ner five m och har bara joinat unive. Jag ansökte om på nytt eftersom jag blev nekad

Senast ändrad:
Tillbaka