Nekad DACKEZZ | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DACKEZZ

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881042323/

Ditt Hex-ID: 110000136e1ef93

Vad är din discord tagg? DACKEZZ#0512

Vem var det som bannade dig? William07

Hur lång tid var din ban? 14h

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230216_181845.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde våld mot annan spelare i sammband med bråk. Eftersom den andra spelaren it gjorde ngt tbks så ksk de trodde att jag rdm även fast jag it döda han utan bara knuffa hnm till marken.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en kille kom fram t mig o han har kaxat på servern innan på dagen så jag frågar om de e han som kaxat o han säger nej även att jag vet att de e han. så jag knuffa han t marken sen gick där ifrån o där vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de hade räckt me en timme för mig att lära mig mitt misstag så 14h var överdrivet. Jag tkr den va felaktig för han jag knuffa hade vevat mot mig tidigare på dagen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? It tagit in våld i argumentet. Men med tanke på att man ska rp.a så bra som möjligt va den ända lösningen o knuffa honom t marken med tanke på vem jag rp.ar

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ta in våld i alla situationer utan bara när de verkligen behövs/nödsituationer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka