Accepterad Dabassykkk | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dabassykkk

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199173335821/

Ditt Hex-ID: steam:1100001484dfb0d

Vad är din discord tagg? _dabass

Vem var det som bannade dig? Yro

Bild på banmeddelande: Skärmklipp UNIVE BAN.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var eftersom jag och några andra hade skapat en weed bil. Grejen var att vi hade weedplantor/träd på taket. Vilket då går igenom bilen eftersom det är en emote och inte permanent fast på bilen. Men innan det var på så rpade vi att vi satt fatt träden på biltaket med hjälp av /me osv. Jag tror att personen som banande inte såg hur vi rpade oss fram tills att träden var på bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner hade en rolig idé om att göra en weed bil, där vi rpa:de på att klistrade fast weedträd på en bil. Vi gjorde detta för att ha en rolig stund och för att bidra med en kreativ rp. Som tidigare sagt rpade vi på att sätta på träden och självklart inte bara satt på träden genom att ENDAST skriva /e potplant. Vi körde runt och folk blev glada och det tyckte vi var roligt. Sen blev jag bannad...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det skulle jag inte riktigt säga men om personen som bannade mig hade varit med och sätt det som hände innan träden var uppe på bilen, hur vi rp:ade oss fram tror jag inte personen hade bannat oss. Anledningen var ju emote abuse. Nästa gång ska jag tänka på att jag kan skriva i /sme t.ex. "Fastmonterat weedträd på biltaket" eller "fastbundet träd på biltaket". Det ska jag absolut tänka på nästa gång och tänka på hur jag använder emotesen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag. Efter varje bann har jag kollat vad jag gjort för fel, om jag inte förstår så frågar jag personen som bannar mig om vad jag gjorde för fel eller kollat i unives regler som jag har gjort en del, vilket har hjälpt mig en hel del för att förbättra min rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att skriva en bättre /sme där jag förklarar att trädet verkligen är fastmonterat på taket, då hade staffen förstått och tänkt annorlunda tror jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka