Accepterad Dabassykkk | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dabassykkk

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199173335821/

Ditt Hex-ID: steam:1100001484dfb0d

Vad är din discord tagg? _dabass

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: unive ban emilia.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror detta var ett litet missförstånd. Det var en uppkäftig person vid sjukan som gick runt och kaxade sig mot allt möjligt folk, samt mig. Han började slå mig osv och sedan la han en emote vid bagageluckan på en bil, där jag försökte slå/sparka honom. Vet att detta inte var en bra plats att bråka, eftersom det är en allmän plats där sjukvårdare arbetar. Detta skedde ute på parkeringen. Detta var ett litet missförstånd eftersom en annan staff, kom in i hörlurarna och varnade-sa till mig, och då slutade jag såklart omedelbart och förstod att det inte var det bästa sättet att lösa ett bråk på, bättre att komunicera sig fram och använda sin sociala rp förmpga.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som tidigare skrivit var det en person som många störde sig på, sprang fram till alla vid sjukhuset och lallade, försökte slå folk och provoserade. Han gjorde det extra mycket på mig, han kom fram och började skitsnacka, medans jag försökte gå iväg till min vän och undvika det onödiga tjafset. Men han gav sig inte, och då skulle jag bara slå honom en enstaka gång så han skulle ge sig, eller så vi kunde springa iväg. Men då la han sig med en emote så han låg ner vid truckens bak, och då försökte jag slå honom men det gick ej så mina sparkar kom mot bilen istället. Det var då en annan staff kom in i mina hörlUrar och sa åt mig vilket gjorde att jag slutade direkt och skulle dra iväg och fortsätta rpa, men då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var självklart onödigt av mig att ens försöka slå en person vid sjukan, eftersom det är en aktiv arbetsplats där folk åker till för att söka hjälp och det är även oftast mycket folk där också. Jag förstår att jag skulle ha gjort detta någon annan stans där det ej förekommer en massa folk vid. Men det blev ju som sagt ett missförstånd för jag hade blivit varnad vilket jag fattade var fel och tog den lärdom av.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Efter varje ban försöker jag alltid lära mig felet, läsa varför jag är bannad och förstå syftet, jag tar alltid lärdom av bansen och jag blir aldrig bannad för samma saker igen. Oftast så fattar jag vad jag själv gjorde för fel, men gör jag ej det försöker jag klura ut det eller sätta mig i ett samtal med den staffen som bannat och fråga om det var något jag ej förstod.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skitit i denna person helt och hållet, jag försökte ju såklart det men han gav sig inte. Och om jag hade spelat om scenariot hade jag inte försökt använda våld, mer att försöka ringa någon polis eller kommunicera med honom med social rp. Om jag hade slagit honom hade jag gjort det på en plats där vi är inprincip själva och endast slagit en gång, inte flera, men först och främst pratat med honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart, detta kommer ej förekomma igen och jag tar verkligen lärdom av detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka