Accepterad DabassYK | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DabassYK

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199173335821/

Ditt Hex-ID: steam:1100001484dfb0d

Vad är din discord tagg? Dabass#5168

Vem var det som bannade dig? Naounee

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? - Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: bxwebq Anledning: MASS RDM Placerad av: Naounee ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta. ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde den dumma idén att mass rdm:a och därmed var en fara för servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. till en början varför jag gjorde det var för att jag gjorde ett kriminellt scenario som det blev några små fel i som efter det ledde till att jag fick indragen krim roll och tappade då helt hoppet på unive och fick då den riktigt dumma iden att göra mass rdm sen varför jag vill komma tillbaka är för att jag känner att jag saknar den goa Communityn och alla spelare på unive och den roliga rpn som finns där, har nu under tiden jag varit bannad kollat mycket på twitch streams från unive och känner att jag vill tillbaka till den seriösa rpn som finns på unive, har nu under tiden spelat mycket andra spel men känner att rp är min grej och det är därför jag just vill tillbaka till unive för det är en server som jag både känner mig trygg på och en plats jag känner att jag kan ha kul på. 😄

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte ett fel! Jag och min kompis som gjorde samma sak som mig vet till 100 % att det var fel det vi gjorde och det är en sak som vi har tagit väldigt mycket lärdom av.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång när jag körde för fort i en bil och fick en bann för det. Detta har jag tagit lärdom av att försöka hålla hastigheterna så bra som möjligt och därmed inte köra för fort. Jag har också blivit bannad 2 gånger för lall. Det tog jag lärdom av genom att ha en bättre rp nivå och ha ett seriöst rp:ande. Den sista bannen. Den sista bannen var när jag var ny med rp och genom att få en lärdom av det så läste jag alla unives regler igen för att sedan ha koll på dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att tänka efter riktigt noga innan vi gjorde det. Är det värt eller inte. Men den tanken fanns inte riktigt där för oss och därmed gjorde vi den riktigt dumma idén som ingen egentligen tjänade på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att alltid tänka efter på det jag gör. Inte göra något i onödan. Jag har lärt mig en hel del med mitt spelande på unive och också allting efter mina banns. Jag har blivit en helt ny person i mitt rpande och gör rätt för mig hädan efter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag ger dig en till chans, men skulle detta hända igen då kommer du inte komma tbx hit. Sista chansen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka