Nekad dababy123 | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dababy123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? wsp_baby

Vad är ditt födelsedatum? 20 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Mohammed Ali är en kille som flyttade till unive när han var 10 år han hade ingen pappa för att han dog i kriget där han kom från dem kom från syrien och när han fick svar att hans pappa dog blev han hjäte ledsen och ville inte prata med någon. Hans familj bestämde sig för att flytta till staden unive för att han ska få en bra fram tid och skaffa nya vänner men när dem kom till unive såg dem hur han började hamna mycket i bråk på skolan och utan för skolan hängde han med dåliga personer efter 12 år i unive var han nu 22 år och inte hade ett jobb han gick utt på kvällarna och säljde droger för få pengar men några dagar senare dog hans mamma av sorg hon tänkte hur hennes son skulle bli dödad och var så ledsen hon tog sitt egna liv 1 år senare fortsätter Mohammed med kriminella saker och tänker inte sluta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med kvalitets rp och roliga scenarion. Jag har mycket erfarenhet om rp både i det kriminella livet och det polisiära arbetet får min rp till att bli topp klass och mina scenarion kungliga. Jag kommer helt enkelt erbjuda med proffsiga scenarion bra rp och roliga upplevelser för alla. Jag kommer se till att skapa minnen inom allas fivem upplevelser och få dem att tycka, Å han var schysst och hade bra rp. Och vidare tycka att penguin rp är en seriös och bra server för bra rpare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar på ett sätt som gynnar den andra parten eller konkurrenten i en situation. Det kan användas i olika sammanhang, som när man ska sälja vapen och göra affärer, typ tävlingar, eller göra upp med ett gäng. Det är viktigt att båda ska vara nöjda med scenariot och inte bara spela för att man ska ha kul själv. Fel sak att göra skulle vara att starta ett skjut scenario bara för att loota motståndaren.

Hur hittade du Unive? Genom kompisar och min favorit streamer/youtuber som är cosmo han kollar jag på väldigt mycket. Och unive nyheter. Men också för att folk på social Medier ser man och så mycket Unive och det är därför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka