Daagmask | Ban Överklagan [Hellcat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daagmask

Medlem
Meddelanden
318
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/mr_gurk/

Ditt Hex-ID: steam:11000010085cad9

Vad är din discord tagg? Daagmask#3880

Vem var det som bannade dig? hellcat

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bannn.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen missuppfattade situation då han bara kollade på polisens sida av scenariumet och inte på min sida.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inte ig just då. Men det står i bannen grov RDM sen står de skjuter polis i huvudet utan anledning. Och detta stämmer inte helt. Jag är ju med gambino under detta scenarium och vi har ett gäng krig, gambino i mot typ 4-5 gäng. Och kriget för våran del går bra men just denna stunden så blir vi stormade först utan bloods och kartellen och säkert någon ifrån santa blanca. Jag lyckas vara utanför vårat hus just denna tid i en bil med mac och då får jag ett samtal av olof bäckerman där han säger att jag ska åka och hämta en kropp som ligger utanför vårat hus. Jag åker fullfart ditt för att personen inte ska blöda ut. Och just då när jag kommer ditt så kommer det också en polis ditt. Jag funderar på om jag ska skjuta polisen direkt eller om jag ska få honom som en gissla men jag vet att staffs varken gillar att man har poliser som gisslor eller att man skjuter dom. Så jag tänker väldigt snabbt att jag skjuter polisen när han håller i kroppen som jag ska ta med mig. För då borde inte polisen bli så sur eftersom att han blir tagen till sjukhuset tänker jag. Jag skjuter polisen rakt i huvudet för att jag vet att poliser ofta bär skottsäkerväst och att det då inte kommer att hjälpa att man skjuter dom i bröstet eller benen. Jag skjuter polisen i huvet när han bär kroppen sen åker jag raka vägen till sjukhuset och lägger dom båda hos svetlana. När jag lägger in dom hos svetlana så får jag 2 st /m där det står "du har väldigt bra rp" jag fattar ju att han inte är seriös så jag svarar med /m tack <3. Då jag vet att de flesta poliser har skit dålig rp så valde jag att inte diskutera något med polisen utan jag valde att skjuta direkt. För att de första just denna polisen brukar göra att att skjuta hej vilt. Sen flera andra gånger så har denna killen ställt sin polis bil utanför våran grind in till vårat hus hoppat upp på grinden med några andra och ställt sig och riktat sin mp5or ner i mot mig som inte har gjort något och det har inte ens varit en skottlåsting eller något. Sen så fortsätter jag rpa i ungefär 1 timme sen går jag gick jag off.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen är felaktig då jag har mött på denna killen som jag sköt flertals gånger och han ska alltid vara sur över något som hänt. Han har kickat mig flertal gånger bara om jag har åkt förbi när han sitter i en polis bil och jag har råkat dsynca in i honom väldigt mjukt. Och jag är inte förvånad alls över att han ska vara sur denna gången. Om jag inte minns helt fel så har philip sagt flertal gånger att om man ska hoppa support eller göra /report över minsta lilla som händer så ska man rycka själv och jag tycker att det är precis det denna killen gör.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. senaste bannen var 1 timme för helt bullshit sak jag va inne på auto och hoppar ur bilen och då råkar jag ta upp mitt vapen, jag sa oj det var inte meningen. Sen satt jag i dc samtal samtidigt med mina kompisar som spelade cs och råkade då hålla in prat knappen samtidigt som jag prata med dom i dc. Sen har jag några andra men bara 2 st senaste 3 månaderna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i att ta min vän som låg ner skjuten på backen, låtit polisen ta honom för att sedan sätta honom i fängelset för det är så roligt för båda parterna i ett rp perspektiv. Jag hade kunnat bli indragen i support för att då kunna förklara mig vilket man ska bli om man ska få indragna roller så båda parter vet varför och så att man kan diskutera. Men den chansen fick inte jag utan jag blev skickad direkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer att dra ut på scenariumen mer och göra det roligt för båda

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka