Nekad Daagmask | Ban Överklagan [Grodan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daagmask

Medlem
Meddelanden
318
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/mr_gurk/

Ditt Hex-ID: hemsidan verkar inte fungera för mig, men här är min steam länk. https://steamcommunity.com/id/mr_gurk/

Vad är din discord tagg? daagmask

Vem var det som bannade dig? Grodan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-27 153834.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror inte att dom har förstått situationen helt och hållet och bara gjort ett snabbt beslut

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i en bil med (ghostyyy99) och letade efter dom vi krigar imot för att kunna göra en kidnappning. Efter att vi har åkt runt en stund och letat så säger (ghostyyy99) ingame att vi ska åka och hämta en person, så jag tänker inte så mycket mer på det mer än att det kan vara hans irl bror som vi ska hämta. Så vi åker till torget och Ghosty stannar bilen och säger att jag ska gå ut och hämta en person jag vet inte vem personen är och jag tänker att personen borde ju kunna gå till bilen för de är ju inte jätte normalt att gå och hämta någon om personen inte är död. Så jag springer ut på torget och hämtar en person och hoppar in i bilen fortfarande omedvetandes om vem personen är men jag tänkte att det är hans irl bror som vi hämtade. Vilket det var. Sen åker vi till sjukhuset och lämnar honom sen så åkte vi runt lite mer och sen gick jag och la mig och när jag satte mig vid datorn dagen efter så var jag bannad i 10 dagar och hade indragen krim. Utan att höra något ifrån någon staff om varför jag fick indragen krim eller ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Utifrån vad jag tycker så är bannen väldigt felaktig och (Grodan) skulle kunnat gjort sitt beslut mycket bättre, igenom att prata med mig då jag inte ens fick en chans att berätta om vad som hade hänt eller hur jag ser på situationen. Då jag var helt omedvetandes om att (l1eandro99) och (ghostyyy99) sitter och metar, då dom är bröder och sitter i samma rum och spelar. Jag är även en grön spelare och har inte fått en ban på väldigt länge. Jag har inga krim varningar sedan ett tag tbx så det känns helt orimligt för mig att få indragen krim och 10 dagars ban för en sak jag inte ens viste om.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bara gammla bans ingen ny

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Vore snällt om Grodan skulle kunna svara pm eller ta mig i support

Du fick information om varför du fått indragen kriminell roll samt bannen när du fanns tillgänglig för oss. Sedan hade du chansen att få prata med Valentino om åtgärderna, men du anklagar du bara honom för att vara korrupt.

Du säger att du själv inte förstår vad du gjort för fel, men du säger i denna överklagan "Så jag springer ut på torget och hämtar en person och hoppar in i bilen fortfarande omedvetandes om vem personen är men jag tänkte att det är hans irl bror som vi hämtade". Du blir då involverad i det för att du väljer att plocka en död kropp och tar sedan till sjukan. Hade du gjort rätt av dig och ifrågasatt hur & varför ni tar honom så hade det varit en annan grej som hade gått och diskutera. Men i detta fall verkade du inte lägga så mycket fokus på det viktiga, utan gjorde det bara för att du blev tillsagd till det.

Så hade rekommenderat i framtiden att börja tänka på vad du gör och vad det kan ha för konsekvenser.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka