Nekad Daagmask | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daagmask

Medlem
Meddelanden
318
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? mattis

Vad heter du på discord? Daagmask#3880

Ange ditt födelsedatum 22 Februari 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Beror helt på vad man ska göra under dagen men så här brukar det se ut.

Skoldagar mån-fre 15-23 lite varierande beror på träningar och annat men snittar 4+ timmar om dagen aktivt roande

Lov/lediga dagar 10-01 även detta är lite varierande träningar annan aktivitet under dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan februari 2022 indraget något gång men det var extremt läge sen över 6 månader sen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/901532864720560162/1078284426389246023/bantotla.PNG

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att underlätta för staffs igenom att kicka/banna eller bara göra så att andra runt omkring håller en hög rp nivå igenom att kicka/banna lallare och regel brytare eller bara folk som inte beter sig och förstör RPn för andra. Man ska även DVa bilar andra fordon som står i vägen eller inte använd, /dv och /kick /svban får inte abusas för att få en fördel. T.ex dv en bil i ett scenarium efter att ha lagt sitt vapen i handskfacket.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli SV för att hålla ordning runt om mig i min rp då jag ofta möter på oseriösa rpare (Lallare) men även för att jag ofta möter på folk som gör ständiga regelbrott som jag inte hinner ta id på och kan du underlätta med /toggleid men detta ska inte abusas. Jag ser även en hel del bilar som står övergivna lite överallt som inte dvas och bara är allmänt jobbiga och förstör för mig och de som är runt mig i rpn.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är ungefär samma sak, man använder sina perms så som /toggleid för att få en fördel i scenarium eller att man /kick eller /svban för att få en fördel eller för att slippa scenarium eller inte förlora vapen eller andra värdefulla saker. Detta är något jag inte ställer mig bakom inte kommer att utföra
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top