- Meddelanden
- 318
- Reaction score
- 19
Vad är ditt namn i verkligheten? Mattis
Vad heter du på discord? Daagmask#3880
Ange ditt födelsedatum 22 Februari 2005
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag rpar väldigt mycket just nu men det variera beroende på träningar och annan aktivitet. Men ungefär 14-23 på vardagar och helger 08-05.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan februari 2022 indraget något gång men det var extremt läge sen över 8 månader sen
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/901532864720560162/1104862463326949526/pangpanmg.PNG
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hålla rent runt sig, man ska vara som en städerska, dva onödiga bilar som ligger övergivet på gatorna för att göra det mer realistiskt. Man ska även kicka och banna folk som gör regelbrott för att underlätta för allas rp och göra det så realistiskt som möjligt vilket vi strävar efter på unive. Man ska även hjälpa nya rpare vilket jag tycker man ska göra även om man inte är sv. Man ska försöka underlätta för alla staffs så de kan lägga sin tid på mer seriösa uppgifter.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit medlem väldigt länge nu, jag började rpa i slutet av februari 2022 och spelade jätte mycket då och rpade väldigt många timmar varje dag. Men nu de senaste månaderna har jag inte rpat mycket men jag känner att jag har hittat tbx och skulle vilja vara SV igen då jag har varit det tidigare, och fått indraget för inaktivitet eller för en konstig ban som jag har fått överklagad. Jag har även varit staff tidigare och det tyckte jag var väldigt roligt så det kanske är något man vill göra igen i framtiden. Jag är väldig pålitlig och gör alltid det bästa för Unive. Då jag har varit SV tidigar kan jag alla kommands och hur man ska använda dom om det inte har ändrats något. Jag vill ju även bli SV för att underlätta för alla staffs och höja rpn på servern.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är ungefär samma ska, man kan abuse sina perms som t.ex toggle id i skott scenarium för att kunna se vart folk är utan att se dom på skärmen då ser man ju bara deras id och vart dom är. Sen kan man abuse sina perms med t.ex att göra /revive efter man blivit ner skjuten i ett skottscenarium för att då kunna få fördel och vinna, vilket jag inte skulle använda mig av och har aldrig gjort tidigare. Korruption och abuse är inte tillåtet och det kan leda till indragna roller och ban så vida jag vet.
Vad heter du på discord? Daagmask#3880
Ange ditt födelsedatum 22 Februari 2005
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag rpar väldigt mycket just nu men det variera beroende på träningar och annan aktivitet. Men ungefär 14-23 på vardagar och helger 08-05.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan februari 2022 indraget något gång men det var extremt läge sen över 8 månader sen
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/901532864720560162/1104862463326949526/pangpanmg.PNG
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hålla rent runt sig, man ska vara som en städerska, dva onödiga bilar som ligger övergivet på gatorna för att göra det mer realistiskt. Man ska även kicka och banna folk som gör regelbrott för att underlätta för allas rp och göra det så realistiskt som möjligt vilket vi strävar efter på unive. Man ska även hjälpa nya rpare vilket jag tycker man ska göra även om man inte är sv. Man ska försöka underlätta för alla staffs så de kan lägga sin tid på mer seriösa uppgifter.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit medlem väldigt länge nu, jag började rpa i slutet av februari 2022 och spelade jätte mycket då och rpade väldigt många timmar varje dag. Men nu de senaste månaderna har jag inte rpat mycket men jag känner att jag har hittat tbx och skulle vilja vara SV igen då jag har varit det tidigare, och fått indraget för inaktivitet eller för en konstig ban som jag har fått överklagad. Jag har även varit staff tidigare och det tyckte jag var väldigt roligt så det kanske är något man vill göra igen i framtiden. Jag är väldig pålitlig och gör alltid det bästa för Unive. Då jag har varit SV tidigar kan jag alla kommands och hur man ska använda dom om det inte har ändrats något. Jag vill ju även bli SV för att underlätta för alla staffs och höja rpn på servern.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är ungefär samma ska, man kan abuse sina perms som t.ex toggle id i skott scenarium för att kunna se vart folk är utan att se dom på skärmen då ser man ju bara deras id och vart dom är. Sen kan man abuse sina perms med t.ex att göra /revive efter man blivit ner skjuten i ett skottscenarium för att då kunna få fördel och vinna, vilket jag inte skulle använda mig av och har aldrig gjort tidigare. Korruption och abuse är inte tillåtet och det kan leda till indragna roller och ban så vida jag vet.