- Meddelanden
- 318
- Reaction score
- 19
Vad är ditt namn i verkligheten? Mattis
Vad heter du på discord? Daagmask#3880
Ange ditt födelsedatum 22 Februari 2005
Beskriv din dagliga aktivitet. Helt olika varje vecka beroende av träningar och annan aktivitet men på ett ungefär, mån-tor 15-23 fre-sön 10.00-04.00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan februari 2022 indraget något gång men det var extremt läge sen över 6 månader sen
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/901532864720560162/1079813748631556136/bantotlalsldasda.PNG
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hålla koll runt om sig när man rpar, hålla koll så att alla som lallar eller inte beter sig kan man /kick eller /svban. Man ska även /dv bilar som står i vägen eller som är övergivna. Man ska som sv arbeta som en städerska man ska ta bort allt smuts (lallare) men även alla övergivna bilar som inte folk använder. Man ska som sv underlätta för staffs då de oftast har viktigare saker för sig.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv för att jag ofta möter på folk som gör regel brott och inte kan bete sig. Då kan jag /kicka eller /svban dom för att underlätta för allas rp, men detta får inte abusas då det är ett grovt regel brott och kallas även för korupption eller abuse. Jag vill även bli sv för att ha en större roll som jag sedan kan väx till något större i framtiden. Jag har även varit SV tidigare och fick indraget av en staff som blev blackad samma dag. Att vara sv är en stor roll på Unive och jag kommer att ta det väldigt seriöst och sköta min rp runt om mig men även min egna.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är ungefär samma sak, det är att använda sina perms för att få en fördel i ett scenarium. Det kan vara att /reviva om man blivit ner skjuten, för att sedan gå och skjuta ner den som sköt ner mig, detta är abuse men även korruption och inget jag skulle använda mig utav.
Vad heter du på discord? Daagmask#3880
Ange ditt födelsedatum 22 Februari 2005
Beskriv din dagliga aktivitet. Helt olika varje vecka beroende av träningar och annan aktivitet men på ett ungefär, mån-tor 15-23 fre-sön 10.00-04.00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan februari 2022 indraget något gång men det var extremt läge sen över 6 månader sen
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/901532864720560162/1079813748631556136/bantotlalsldasda.PNG
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hålla koll runt om sig när man rpar, hålla koll så att alla som lallar eller inte beter sig kan man /kick eller /svban. Man ska även /dv bilar som står i vägen eller som är övergivna. Man ska som sv arbeta som en städerska man ska ta bort allt smuts (lallare) men även alla övergivna bilar som inte folk använder. Man ska som sv underlätta för staffs då de oftast har viktigare saker för sig.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv för att jag ofta möter på folk som gör regel brott och inte kan bete sig. Då kan jag /kicka eller /svban dom för att underlätta för allas rp, men detta får inte abusas då det är ett grovt regel brott och kallas även för korupption eller abuse. Jag vill även bli sv för att ha en större roll som jag sedan kan väx till något större i framtiden. Jag har även varit SV tidigare och fick indraget av en staff som blev blackad samma dag. Att vara sv är en stor roll på Unive och jag kommer att ta det väldigt seriöst och sköta min rp runt om mig men även min egna.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är ungefär samma sak, det är att använda sina perms för att få en fördel i ett scenarium. Det kan vara att /reviva om man blivit ner skjuten, för att sedan gå och skjuta ner den som sköt ner mig, detta är abuse men även korruption och inget jag skulle använda mig utav.