Nekad Daaansken | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Daaansken

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198828844605/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Lasse.#5319

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär Magnus Karlsson och han är uppvuxen i en väldigt förmögen familj och har haft det väldigt bra hans skol betyg var riktigt höga. och han ville statsa på något bra. Men hans föräldrar har inte stöttat han så bra för att pappan ville att han skulle bli en läkare som han själv med det ville inte Magnus för han ville verkligen bli en polis. Medans hans mamma inte brydde sig så mycket hon sa alltid att han fick bestämma själv. När han började nian så var det dags för nationella prov och det var han fullt medveten om. Han ville fortfarande bli en polis och hans drömmar sitter fast fortfarande. När han skulle få reda på sin merit fick han 290 som var väldigt bra. Men inte för bra. Han valde polis gymnasiet då. Han valde skolan i Malmö för att han har bott i Skåne i en väldigt lång tid. Åren i gymnasiet gick väldigt bra för Magnus och han ville verkligen visa vad han går för till dem riktiga poliser. Alla tre åren har gott och han skulle fira student. Han firade studenten och hela den biten. En månad efter studenten så fick han en arbetsintervju som polis i Malmö. månaden innan intervjun så köpte han sig en fin kostym och var redo på vad som skulle hända. Han satte sig och pluggade till sin arbetsintervju. När en månad har gott så skulle han vara på polisstationen klockan 17:30 där allting hände. Han satte sig i lobbyn med sin puls stiga. Det kommer ut en Polis som höjer rösten och säger "Magnus Karlsson" följ med mig. Magnus ställer sig upp och följer efter. När intervjun var klar så satte Magnus sig i lobbyn och var mycket säker att han klarade det. En kvart hade gått och då kommer det ut en polis som säger Magnus Karlsson igen. Då säger polis att han blev anställd. Han börjar arbeta på onsdag. Flera månader har gått och han har gjort flera olika utbildningar och han har till och med blivit uppsatt till assistent. Han får in ett samtal där det är någon som har blivit kidnappad och han vet inte om gisslan lever dem åker till platsen i prio 1. Då åker dem in i en gård och kollar vad som är där. Han ser ett rep hänga ner och det är någon som hänger i repet. Dem kollar på dem döda mannen och sedan inser att det är hans egna far. Magnus bryter helt ihop. Han går tillbaka till bilen. och inser vad som faktiskt har sket. Senare på dagen så ska han då gå av för dagen. där han då ringer mamma och säger att pappa är död. En månad senare så var det begravning Magnus kommer i exakt samma kostym som var när han blev anställd på jobbet. Han tog med sina kollegor på begravningen. Detta var 2021-01-07 där Magnus började fundera för att gå med i en annan kår. Och han funderar verkligen vilken stad han ska gå till. Så såg Magnus på aftonbladet att det kommer en ny stad i sverige som heter Unive datumet 2021-05-11. En månad senare 2021-06-27 så har han bestämt sig att få kanske medborgare i den staden och kanske få söka till polis om det funkar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har haft väldigt många erfarenheter där jag då spelade på lethality, agency, nortlions och arcade. det är dem mäst seriösaste rp servers jag har spelat på. Jag kommer bidra med bra rp. Och man kan alltid förbättras.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag ser många streamers spela på det och har fastnat från servern väldigt snabbt.

Hur hittade du Unive? På streams

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få se riktigt bra rp och det är därför vi stöttar tillsammans. t.ex om någon gör ett litet fell du skulle man kunna säga att han inte behövde göra så och om han inte lyssnar så får man göra på det andra sättet. Men man kan alltid hjälpa varandra. Det tycker jag är väldigt viktigt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna vara en driven kriminell lirare som kan bestämma över sig själv

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nepp

Tillbaka